728 x 90

اجلاس آینده ایران در نیویورک همزمان با مجمع عمومی ملل ‌متحد – سخنرانی رودی جولیانی

رودی جولیانی در اجلاس آینده ایران در نیویورک
رودی جولیانی در اجلاس آینده ایران در نیویورک

اجلاس آینده ایران در نیویورک همزمان با مجمع عمومی ملل ‌متحد روز سه شنبه ۲مهر۹۸برگزار شد. در این اجلاس سفیر مارک والاس ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران در سخنانی گفت:

متشکرم خانمها و آقایان

خوش آمدید به گردهمایی بین‌المللی برای آینده ایران. اجازه بدهید به‌طور خاص خوش‌آمد بگویم به هیأتها و بسیاری که از اقصی نقاط دنیا به آمریکا سفر کرده‌اند تا در این گردهمایی شرکت کنند. به ایالات متحده آمریکا خوش آمدید. خوشوقتم که میزبان شما باشم.

به‌طور تاریخی این گردهمایی می‌تواند پایه‌های ارزشهای مردم ایران را از جانب آنها بازگو کند در شرایطی که آنها خودشان نمی‌توانند تحت سرکوب رژیم حاکم ایران سخن بگویند.

این نومید کننده است که رژیم ایران کماکان دستگیر می‌کند شکنجه می‌کند و می‌کشد. امروز همکاران شما در زندان هستند و ما می‌دانیم که امروز رژیم همزمان با برگزاری این گردهمایی اعدام‌هایی را در برنامه دارد. با هم گرامی می‌داریم تمام کسانی را که حداکثر از خود گذشتگی‌شان را برای آزادی ایران انجام دادند. و کسانی که امروز تحت رژیم ایران زجر می‌شکند. خواهش می‌کنم به من بپیوندید در یک دقیقه سکوت و ادای احترام برای کسانی که جانشان را از دست دادند یا امروز در زندان به‌سر می‌برند.

اکنون می‌خواهم اولین سخنران گردهمایی را معرفی کنم. برای دهه‌ها شهردار آمریکا صدای اپوزیسیون ایران بوده است. او ساکت نخواهد شد و ما هم ساکت نخواهیم شد. سخنران اصلی ما، مشاور رئیس‌جمهور آمریکا کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری از حزب جمهوریخواه، شهردار افسانه‌ای شهر نیویورک و دادستان سابق شهر نیویورک.

 

شهردار رودی جولیانی:

متشکرم، بسیار متشکرم،...

من از سناتور لیبرمن، که رئیس گروه است، تشکر می‌کنم، وی یک میهن‌پرست واقعی آمریکایی است که خدمات زیادی انجام داده، یکی از نخستین کسانی است که به ما هشدار داد که رژیم حاکم بر ایران شباهتی به هیچ رژیم دیگری در جهان ندارد، در آنچه به سرکوب، خودکامگی و صدور تروریسم بر می‌گردد. از همه شما برای شرکت در این کنوانسیون بین‌المللی برای آینده ایران تشکر می‌کنم. زیرا ایران که اینک جمعیتی بیش از ۸۰میلیون دارد، چهل سال است که گروگان گرفته شده است. این زمان طولانی است، آنها توسط یک رژیم به گروگان گرفته شده‌اند، و می‌توان داستانهای وحشتناکی را در این رابطه بیان کرد. این، یک استبداد است، یک دیکتاتوری مذهبی است، یک رژیم تروریست است، آنها مردم ایران را می‌کشند و(ثروت آنها را) برای کشتن دیگران هزینه می‌کنند و ما برای مدت زیادی آنها را تحمل کرده‌ایم. آنها اهانت به شأن انسانی هستند. آنها موجب شرم برای هر کشوری هستند که با آنها معامله کند. ایران کشوری اشغال شده است. این رژیم بزرگترین حامی دولتی تروریسم در جهان است، و من می‌خواهم شما تمرکز کنید بر این‌که حمایت دولتی از تروریسم یعنی چه. من این را مستقیماً رو به کشورهای اروپایی می‌گویم که با رژیم ایران معامله می‌کنند. معنی حامی دولتی تروریسم بودن این است که شما دارید به تروریستها پول می‌دهید. تروریستها از آن پول استفاده می‌کنند که مردم بی‌گناه را بکشند. و تروریستها از این پول استفاده کرده‌اند، فقط برای تصریح و شخصی کردن موضوع، به‌منظور کشتن آمریکایی‌ها، و همان اروپایی‌هایی که دولت هایشان از آنها حمایت می‌کنند. یکی بایستی نهایتاً روشن کند، من حاضرم این حرفم را اثبات کنم که اگر شما یک دلار به رژیم ایران بدهید، دارید حداقل ۵۰سنت آن را برای کشتن یک انسان بیگناه می‌دهید. وجدان شما چگونه با این مسأله کنار می‌آید؟ اگر رئیس کشور فرانسه یا آلمان یا کشور متمدن دیگری باشید، وقت آن فرا رسیده که آنها اینکار را متوقف کنند.

بنابراین من به آنها می‌گویم رژیم ترور. چنین بوده‌اند از اولین ولی‌فقیه تا دومین ولی‌فقیه تا همه آخوندهای جنایتکار و همه شارلاتانهای دیگرشان. افراد دغلکارند، که به‌عنوان رهبران مذهبی خود را نمایان می‌کنند ولی در واقع گانگسترهای محلی هستند. آنها مرا بیاد مافیا می‌اندازند که در آمریکا با آن برخورد داشته‌ام. با این استثنا که خشونت آمیزتر هستند، و وحشی‌تر هستند، و حمایت بیشتری از دنیای متمدن دریافت می‌کنند که این یک تراژدی است. ولی ما امروز اینجا هستیم و از یک حکومت آزاد برای ایران حمایت خواهیم کرد، و این دلیل بودن ما امروز در اینجا است.

این حکومتی خواهد بود دموکراتیک، یک جمهوری، و تضمینهای بسیار قوی خواهد داشت مانند بیانیه حقوق خودمان برای آزادی مذهب، جدایی دین از دولت، رفتار متساوی برای همگان، برای اقلیتهای قومی و سایر اقلیتها، و باید بگویم که مهم‌تر از همه چیز رفتار متساوی و منصفانه و با احترام نسبت به زنان.

توافق داریم که ایران نباید سلاح هسته‌یی داشته باشد. نیازی برای این نیست، و توافق داریم که ایران باید حکم اعدام را لغو کند

 

همچنین باید روشن باشد، از آنجا که ما نمی‌خواهیم آخوندهای جنایتکار ما را چند دسته و بر ما غلبه کنند، ما مدافع یک ایران یکپارچه هستیم. تمامیت ارضی. ما همه می‌توانیم با هم کنار بیاییم، ولی ما نمی‌توانیم با آنها کنار بیاییم به‌خاطر این‌که می‌خواهند ما را بکشند.

خامنه‌ای ودار و دسته جنایتکارش دزد هستند. آنها ادای رهبران مذهبی را در می‌آورند و پول مردم ایران را می‌دزدند. در حالیکه ما اینجا امروز جمع شده‌ایم حسن روحانی و وزیر خارجه‌اش جواد ظریف دارند در سازمان ملل می‌گردند و افراد مختلف با آنها دست می‌دهند. و روحانی یک مدره است؟ عجب. مدره؟ این مدره بیشتر از احمدی‌نژاد آدم کشته است. بیش از هر کس دیگری در ایران خون روی دستانش دارد. و من هشدار می‌دهم بهر کس با او دست بدهد، که دستان شما هم خونین خواهد شد اگر با او دست بدهید. این آدم یک جنایتکار است.

گول نخورید، مثل رسانه‌های غربی و یکبار دیگر تکرار می‌کنم که این آدم یک جنایتکار جمعی است و مثل خامنه‌ای، مثل ظریف، نه تنها باید از کشور اخراج شود بلکه به‌خاطر جنایت علیه بشریت محاکمه شود. پس آنها اینجا هستند که به‌عنوان مدره خودنمایی کنند. آنها به‌دنبال مذاکره هستند،و همزمان آنها حمله کردند نه تنها به عربستان سعودی بلکه به منابع نفت جهان.

دلیل این‌که این کارها را می‌کنند این است که در دردسر افتاده‌اند، و می‌دانند که در دردسر هستند. ازاوایل ژانویه ۲۰۱۸بیش از ۲۰۰تظاهرات عمده در ایران بوده است، و من دعوت می‌کنم مطبوعات به‌طور ویژه روی این موضوع تمرکز کنید، چون مثل بقیه چیزهایی که پوشش نمی‌دهید باعث می‌شود که مردم آمریکا نسبت به این موضوع آگاه نشوند. داخل ایران تظاهرات مستمر است این به شما می‌گوید که این دیکتاتورهای جنایتکار آنجا نشسته و بخودشان می‌گویند این شبیه زمانی است که آدمهایی مثل خودشان در حال سرنگونی بودند. و این دلیلی است که به میدانهای نفتی عربستان سعودی حمله می‌کنند. این دلیلی است که به پهپاد آمریکایی حمله می‌کنند. این دلیلی است که کشتیهای بریتانیایی را گرفتند، رفتاری غیرمسئولانه به‌منظور متحد کردن افرادشان. تاکتیک مشترک همه دیکتاتورها در پایان کارشان: مشکلات خارجی تولید می‌کنند، و حملاتی که افکار را منحرف سازند از این واقعیتی که دارند شکنجه و سرکوب می‌کنند و مردم را چپاول می‌کنند. پس فرانسه بیدار شو، آلمان بیدار شو، و به آنها پول دادن را متوقف کنید.

سال گذشته وقتی رفتار غیرمسئولانه آنها شروع شد، دوبار کاری خارق‌العاده کرد. ابتدای سال سه نفر را به آلبانی فرستادند برای بمب‌گذاری در گردهم آیی بخصوصی در اشرف۳که یک گردهم آیی بسیار با شکوه سال نو بود، سه نفر دستگیر شدند که یکی دیپلمات رژیم ایران بود و آنها طرح‌هایی برای اشرف داشتند. آنها ترتیب برنامه گردهم آیی را داشتند، آنها تجهیزات داشتند و نقشه‌هایی برای بمب‌گذاری آن تأسیسات، برای کشتن خانم رجوی، بقیه، و نمی‌دانم اگر می‌دانستند من آنجا خواهم بود ولی می‌خواستند مرا هم بکشند. دوست داشتند مرا هم بکشند

دوم، چند ماه بعد من در یک گردهم آیی بودم در پاریس با افراد خیلی بیشتری، صدهزار نفر آنجا حضور داشتند این بار نیوت گینگریچ، وزیر دادگستری موکیزی، سناتور توریسلی، سناتور لیبرمن و دیگران و چهار رئیس دولت شامل رئیس دولت استرالیا و کانادا، تعداد زیادی از پارلمان ایرلند، پارلمان انگلیس. شاید ۱۵۰تن از برجسته‌ترین شهروندان کشورشان شامل تعداد قابل توجهی از اعضای نیروهای مقدس خودمان که همگی از پایان بخشیدن به این رژیم حمایت می‌کنند. چهار نفر در بلژیک دستگیر شدند دوباره همراه با یک دیپلمات رژیم ایران با خودشان اجزاء بمب داشتند. آنها وسائل انفجاری داشتند، و آنها متهم به تلاش برای تروریسم هستند، یعنی به‌طور مشخص کشتن ما. نکته‌ای که من در رابطه با این می‌گویم این است که چقدر اینها درمانده و مستاصل هستند. این کار احمقانه‌ای بود که یکی ازخودتان، یک دیپلمات رژیم ایران را بفرستید برای یک مأموریت بمب‌گذاری. چگونه حکومتی است که دیپلماتش را برای یک مأموریت بمب‌گذاریمی‌فرستد؟ حکومتی که تماماً تروریست است. تماماً دیوانه است، و تماماً انسان کش. و دولتی که خوف سرنگونی آن را برده است. این زمانی است که اشتباه می‌کنید و فرانسه به این رژیم پول می‌دهد.

خواهش می‌کنم که بیدار شوید و نظرتان را عوض کنید. تجارت با رژیم ایران را فردا قطع کنید، و جانب حق را بگیرید. درباره حکم اقلیتهای مذهبی صحبت کردیم. اقلیتهای قومی هدف قرار می‌گیرند. برای شکنجه و ترور و اقلیتهای مذهبی هدف قرار می‌گیرند.

زمان برای انحلال کامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرا رسیده است. رئیس‌جمهور ترامپ سپاه پاسداران و نیروی قدس را به‌عنوان نیروهای تروریستی نامگذاری کرد همین اواخر. این کاری است که اوباما باید سال‌ها پیش می‌کرد. خدا را شکر که ما رئیس‌جمهوری داریم که در مقابل ایران ایستادگی می‌کند و میلیاردها دلار به آن نمی‌دهد که من نسبت به آن شرمگین هستم. من شرمگین هستم که کشور من در حمایت از آنها کمک کرده است. برای همین است که برایم سخت است که فرانسه را برای اینکار محکوم کنم بجز این‌که بگویم ما الآن متوقف کرده‌ایم. ما دیگر پرزیدنت اوباما را نداریم که به آنها میلیاردها دلار نقد بدهد. بنا بر این زمان آن فرا رسیده که برای حقوق متساوی برای زنان، محکومیت جهانی تروریسم، و به‌دلیل کار بسیار عالی دوستانم در شورای ملی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین و همه این گروه‌های خوب. امروز مردم ایران به‌زودی حرفی که ما می‌زنیم را خواهند شنید.

بنا بر این ممکن است آنها الآن کنترل را در دست داشته باشند ولی پایان رژیم نزدیک است. اتفاق خواهد افتاد و نزدیک است و هر چه زودتر اتفاق بیافتد انسانهای کمتری کشته خواهند شد. بنا بر این من واقعاً معتقدم که زودتر و نه دیرتر آزادی پیروز می‌شود در آنجا و این گردهم آیی امروز که در آن همه گروه‌ها متحد شده‌اند که ممکن است اختلافاتی داشته باشند ولی می‌فهمند که یک ایران متحد و آزاد و دموکراتیک برای نجات مردم شما لازم است و فکر نمی‌کنم غلو کرده باشم اگر بگویم برای نجات دنیا این لازم است. بنا بر این متشکرم، من با شما هستم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85f3c169-2744-459f-9c96-435c32bcf064"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات