728 x 90

شورای ملی مقاومت ایران - کمیسیون امنیت و ضد تروریسم

فضاحت سایبری رژیم آخوندی و هیاهوی پاسداران درباره سفر موهوم خانم رجوی

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران -  کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - کمیسیون امنیت و ضد تروریسم

فضاحت سایبری رژیم آخوندی و هیاهوی پاسداران درباره سفر موهوم خانم رجوی

بیانیه رسمی وزارت‌خارجه فرانسه: "حساب توئیتر ساختگی به‌نام کنسول فرانسه در اورشلیم"

"سرکنسول فرانسه در اورشلیم هدف یک عمل ربودن هویت در توئیتر واقع شده است"

کنسولگری فرانسه از کاربران اینترنت می خواهد هوشیار باشند

 

غیظ و کین رژیم آخوندی از گردهمایی ۵روزه مقاومت در اشرف ۳ در آلبانی و استقبال جهانی از آن و همچنین از تظاهرات بزرگ ایرانیان در پایتخت‌های مختلف دنیا، اندازه نمی‌شناسد.

سپاه پاسداران روز اول مرداد ۱۳۹۸ در یک خبر سراپا دروغ اعلام کرد پیر کوشارد «یک دیپلمات فرانسوی مقیم اسرائیل» در یک رشته توئیت از سفر خانم مریم رجوی به اسراییل «با هدف دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و رئیس سازمان جاسوسی موساد خبر داد». خبرگزاری پاسداران افزود: «این سفر که با وساطت جولیانی و با همآهنگی "بواز رادکین" سفیر اسراییل در آلبانی انجام شده است ارتباط مستقیم با همکاری بین سازمان مجاهدین خلق و سازمان اطلاعاتی اسراییل (موساد) دارد».

از این پیش‌تر در ۲۶تیرماه ۱۳۹۸ فردی که در حساب توئیتری، خود را سرکنسول فرانسه در بیت‌المقدس معرفی می‌کرد در ۵رشته توئیت، جزییاتی از این سفر موهوم را ردیف کرده بود. اما با ناشیگری در همان توئیت اول خود را لو داده بود که در خدمت وزارت اطلاعات آخوندهاست. او نوشت که خبر را «از طرف یک همکار سابق که در تهران با او کار می‌کردم دریافت کردم».

اما این بار، خبرسازی دروغین رژیم آخوندی و سپاه و اطلاعات آن به قدری مزخرف و رسوا بود که به‌سرعت و در عرض چند ساعت بر سر خودشان خراب شد و توئیتر، حساب پیر کوشارد را بست. به‌نظر می‌رسد اطلاعات و سپاه آخوندها از سال ۲۰۱۳ بر روی این حساب توئیتری سرمایه‌گذاری کرده بودند.

وزارت‌خارجه فرانسه اطلاعیه رسمی "کنسولگری فرانسه در اورشلیم" را تحت عنوان «حساب توئیتری قلابی از سوی سرکنسول فرانسه در بیت المقدس» منتشر و اعلام کرد: «سرکنسول فرانسه در بیت‌المقدس آقای پیر کوشارد سوژه یک دزدی هویت در شبکه اجتماعی توئیتر واقع شده است. آقای پیر کوشارد روی توئیتر هم‌چنانکه روی دیگر شبکه‌های اجتماعی، تنها از طریق حساب توئیتری کنسولگری فرانسه در بیت‌المقدس ارتباط بر قرار می‌کند».

سایت قدس فلسطین به‌نقل از کانال عبری زبان کان رِشِــتْ در این باره نوشت: حسابی که در توئیتر «خبر دیدار رهبر اپوزیسیون ایران مریم رجوی را از اسراییل منتشر کرده جعلی است. روشن شده که این حساب هیچ ربطی به هیچ مسئول فرانسوی ندارد. بعد از تحقیقات مشخص شده که این حساب مربوط به اطلاعات ایران بوده و هدفش ترویج اخبار دروغ در کادر جنگ روانی (رژیم) ایران علیه اپوزیسیون... بعد از تحولات اخیر در تنگه هرمز است».

دروغهای خبرگزاری سپاه پاسداران در مورد سفر موهوم خانم رجوی، درماندگی رژیم و نیازمندی شدید آن را به یاوه‌گویی و اخبار جعلی علیه مقاومت ایران نشان می‌دهد.

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت بار دیگر بر ضرورت کوتاه کردن دست رژیم آخوندی از شبکه‌های اجتماعی و تسهیلات اینترنت تأکید می‌کند. ماشین سایبری سپاه و اطلاعات آخوندها از این امکانات فقط برای انتشار اطلاعات گمراه کننده، اخبار دروغ، شیطان‌سازی از مخالفان و هموار کردن راه برای اقدامات تروریستی استفاده می‌کند.

 

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۲ مرداد۱۳۹۸(۲۴ژوییه۲۰۱۹)

 

توئیت وزارت‌خارجه فرانسه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توئیت وزارت‌خارجه فرانسه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5235acff-3c9a-4ccd-af53-d6a57566d5e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات