728 x 90

اعتراف آخوند روحانی به واقعیت پولشویی و فساد در رژیم ایران

پولشویی در رژیم ایران
پولشویی در رژیم ایران

به‌دنبال بالا گرفتن بحران درونی رژیم بر سر اعتراف جواد ظریف به پولشویی‌های سی میلیارد تومانی در نظام، آخوند روحانی در جلسه کابینه‌اش اذعان کرد که حرفهای ظریف و این قبیل پولشویی‌ها یک واقعیت در حکومت ‌آخوندی است.

 

این در حالیست که رئیس قضاییه خامنه‌ای برملا شدن پولشویی‌ها را خنجر به قلب نظام ولایت فقیه توصیف کرده و مجلس ارتجاع درپی استیضاح جواد ظریف است.

رئیس‌جمهور ولایت فقیه، در اعتراف فضیحت بار خود،که ‌آن را در قالب گفتار درمانیهای مسخره پنهان کرده است گفت:

آخوند روحانی -۳۰آبان ۹۷

چرا باید با صدای بلند با هم حرف بزنیم؟ چرا باید با لحن توهین‌آمیز با هم حرف بزنیم؟ چرا باید کلمات درشت را نثار همدیگر بکنیم اشکالی ندارد ما در کار کارشناسی اختلاف‌نظر داشته باشیم واگذار کنیم به کارشناس‌ها در سطح کارشناسی بحث کنند هر بحث حقوقی و دینی و عرفانی و اجتماعی و اقتصادی را که باید کارشناس‌ها بحث بکنند نیاوریم در سطح خیابان و نادرست مطرح نکنیم و مردم را به جان هم نیندازیم خیلی روشن هست مسائل ما چرا سر مسائل روشن با هم می‌جنگیم؛ بله همه دنیا گرفتار پولشویی است شما به من نشان بدهید یک کشور در دنیا هست که در آن پولشویی انجام نمی‌گیرد؛ به من نشان بدهید،.........ما رشوه داریم متأسفأنه نباید عصبانی بشیم بله تو دستگاههای حکومتی ما ادارات ما متأسفأنه ممکن است گوشه و کناری رشوه‌ای هم باشه باید باهاش بجنگیم باهاش مبارزه کنیم همه نباید ناراحت شیم........... وقتی مواد مخدر هست پول کثیف هم هست وقتی پول کثیف هست کجا میره یعنی یک گوشه‌ای کناری هم پولشویی انجام می‌گیره، در عین‌حال خدمات این دولت هم مشکل ما داریم مشکل را باید بگوییم با مردم در میان بگذاریم راه‌حل پیدا کنیم راه‌حل پیدا می‌کنیم انشاالله جامعه را آرام می‌کنیم همه به وظیفه مان عمل می‌کنیم.

 

با بالا گرفتن بحران بر سر اعتراف جواد ظریف به پولشویی‌های میلیاردی، سپاه پاسداران در یک خبر اختصاصی در خبرگزاری خود نوشت: قوه قضاییه نامه‌یی به جواد ظریف نوشته و از وی خواسته است در مهلتی ۱۰دروزه مستندات خود را درباره پولشویی در کشور ارائه دهد.

 

از سوی دیگر، مرتضی سرمدی، قائم مقام وزارت‌خارجه رژیم با تأیید پولشویی در رژیم گفت: رقم قاچاق کالا، مواد مخدر و سوخت ۱۰تا ۱۵میلیارد دلار است که قسمت عمده این مبلغ با پولشویی وارد سیستم مالی در ایران می‌شود.

 

محمود واعظی رئیس دفتر روحانی نیز گفت: نوار سخنان ظریف را شنیدم، این صحبت ها نقصی ندارد و موضع وی کاملا درست است. این موضع تنها مختص به وزیر امور خارجه نیست بلکه موضع دولت است. متأسفم از این‌که، با وجود موضع درست ظریف، عده‌یی با خصومت قبلی وی را مورد هجمه قرار می‌دهند.

 

بعیدی‌نژاد سفیر رژیم در لندن نیز گفت: مسئولان نظام سالهاست اطلاعات دقیقی در مورد میزان پولشویی در کشور دارند.

 

در همین حال، آشنا مشاور و مهره اطلاعاتی آخوند روحانی که از معاونان وزارت منفور بوده است، خواهان عقب‌نشینی رژیم از اعتراف بر سر پولشویی در رژیم شد. و به وی توصیه کرد: بهتر است از جنگیدن با طرف مقابل دست بکشد

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32c609a8-868c-47f6-b456-04e835080292"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات