728 x 90

افزایش ۲۰درصدی قیمت بلیط اتوبوس

افزایش قیمت بلیط اتوبوس
افزایش قیمت بلیط اتوبوس

رژیم آخوندی در یک اقدام ضدمردمی بلیط اتوبوس بین شهری را ۲۰درصد گران کرد.

عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه کابینه آخوند روحانی روز پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷ با اعلام این خبر گفت این افزایش قیمت بلیت از روز ۲۵ اسفند اعمال می‌شود.

 

به گفته این کارگزار رژیم "هر چند در سنوات گذشته افزایش قیمت بلیت اتوبوس مختص ایام نوروزی بود و پس از تعطیلات افزایش قیمت لغو می‌شد اما امسال احتمالاً این افزایش قیمتها پس از اتمام تعطیلات پابرجا باشد."

 

 

روز گذشته ۸اسفند ۹۷ نوری همدانی از آخوندهای حوزه قم با اعتراف به گرانی و فقر در حاکمیت پلید آخوندی گفت: گاهی در صدا و سیما هم گفته می‌شود که برای شیرینی شب عید فلان کار را کرده‌ایم؛ مردم نان ندارند بخورند، ولی برخی دم از شیرینی شب عید می‌زنند”.

وی افزود: این‌که سبزی‌خوردن به ۱۵هزار تومان برسد قابل‌تحمل نیست؛ مردم نباید در برابر این گرانی‌ها ساکت باشند؛ خیلی از مسائل تولید داخل است و ربطی به دلار و تحریم ندارد.

 

 

نمایندگان مجلس ارتجاع وحشت حکومت آخوندی از پی آمدهای گرانی و اعتراضات فزاینده اجتماعی را برملا کردند:

وقفچی ـ مجلس ارتجاع ۵اسفند ۹۷

با عدد و رقمی که مرکز محترم پژوهشها دادند یک توجه ویژه بکنید به این اعداد در ارتباط با بنزین به حساب مصرف ۹۶گاز طبیعی، گازوییل و برق اگر برای یک خانواده چهار نفری حساب کنیم میشه ۴۵میلیون سرانه هر خانواده چهار نفری در سال ما چرا هزینه عنایت بفرمائید ما امروز با تصمیمات غلط مون در گذشته باعث شدیم فقرا فقیرتر و غنی غنی‌تر شده امروز فقر بیداد می‌کنه امروز حاشیه‌نشینی بیداد می‌کند...

 

حاجی دلیگانی ـ مجلس ارتجاع ۵اسفند ۹۷

بالاخره ۱۴میلیارد دلار الآن در سال ۹۷برای کمک به مردم داده شده اما این در حالی ست که ما یکمرتبه می‌بینیم مثلاً عدس از دیروز آقای مطهری از ۵هزار تومان شده ۱۲هزار تومان یا لوبیا چشم بلبلی مثلاً شده ۲۰هزار تومان

 

حاجی بابایی ـ مجلس ارتجاع ۵اسفند ۹۷

ما در این وامصیبتهای گرانی سرسام‌آور مردم شکن ما می‌خواهیم از شرکت نفت ۷۵۰۰تا برداریم بدهیم به بازنشسته‌ای که یک و نیم میلیون حقوق می‌گیرد و نمی‌تواند حتی روزمره غذای خودش را تهیه بکند این رأی نیاورد (ترانزیشن) با این وضع دلار و حقوق شما می‌خواهید گوشت کیلویی ۱۳۰تومان را یکنفر ۲۰۰هزار تومان حقوقش را اضافه کنید یعنی یک و نیم کیلو گوشت

 

 

۱۵۷عضو مجلس رژیم در نامه‌یی به آخوند روحانی، خواستار کنترل قیمت کالاهای اساسی شده و به وی نسبت به مدیریت شدن اوضاع در ایران توسط دشمنان در فضای مجازی هشدار دادند.

در این نامه که روز دوشنبه در جلسه علنی مجلس رژیم قرائت شد، آمده است: با توجه به ضعف مدیریت دولت در کنترل قیمت کالاهای اساسی ا جمله قیمت سرسام‌آور گوشت قرمز، مرغ، لبنیات و برخی دیگر از کالاها نظیر خودرو که فشار فوق‌العاده‌ای به مردم وارد می‌کند، از طرفی تبلیغات سوء دشمنان در فضای مجازی و سایتهای یگانه که تشدید بحرانها را در نظام مدیریت می‌کند، ضرورت دارد که هر چه سریع‌تر تدبیری برای حل مشکلات در زمینه کالاهای اساسی اندیشیده و اقدام شود.

در نامه ۱۵۷تن از اعضای مجلس رژیم خطاب به رئیس‌جمهور ارتجاع آمده است: ما اکیداً خواستارم که با حل این مشکلات اجازه ندهید که بازیگران استکبار در میدان موضوعات اقتصادی مردم بازیگر شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a82e3d4-77ff-4dbd-a714-fd664f0d82c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات