728 x 90

تایمز لندن:‌ در فیس‌بوک گروه‌های پوششی رژیم ایران برای تبلیغ یک پست ۱۰هزار دلار پرداخت می‌کردند

 بسته شدن حسابهای جعلی فیس بوک مرتبط با رژیم ایران
بسته شدن حسابهای جعلی فیس بوک مرتبط با رژیم ایران

روزنامه تایمز لندن پیرامون شبکه گسترده رژیم با اسامی جعلی که به نوشته این رسانه «رفتارهای هماهنگ و غیر معتبر» را در شبکه بین‌المللی پیش می‌بردند اطلاعات مهمی را منتشر کرده است. این گزارش بیانگر هزینه‌های گزافی است که رژیم آخوندی از جیب مردم ایران برای اهداف سیاسی خودش خرج می‌کند.

بستن۲۸۴حساب مرتبط با رژیم ایران در توئیتر

به‌دنبال افشاگری بزرگ شرکت فیس‌بوک، پیرامون کشف ۶۵۲صفحه، گروه و حساب که با منشأء رژیم آخوندی رفتاری همآهنگ و غیرمعتبر را در این شبکه بین‌المللی پیش می‌بردند، جزئیات جدیدی از پوششهای مورد استفاده حکومت آخوندی برملا می‌شود.

تایمز لندن روز چهارشنبه ۳۱مرداد نوشت: رژیم ایران یک شبکه گسترده حسابهای فیس‌بوک و توئیتر حامی کوربین و ضداسراییلی را تحت عنوان رسانه و فعالان چپ ایجاد کرد. فیس‌بوک گفت که ۶۵۲صفحه، گروه و حساب را به‌خاطر «رفتار همآهنگ ‌شده غیرمعتبر که منشأء آن ایران بود»... بسته است.

گروه‌های پوششی ایرانی تقریباً ۱۰هزار دلار برای تبلیغ پستهایی از حساب‌ها برای کاربران پرداخت کرده‌اند. هم‌زمان، توئیتر ۲۸۴حساب مرتبط به رژیم ایران را... بست. (یکی از این حسابهای جعلی در فیس‌بوک) مدعی بود که یک سازمان غیردولتی به‌نام جبهه وطن‌پرست فلسطین را نمایندگی می‌کند...

 

بسته شدن حسابهای جعلی فیس‌بوک مرتبط با رژیم ایران

تلگراف چاپ انگلستان نیز در همان روز نوشت: فیس‌بوک حسابهای جعلی طرفدار کوربین و ضد برکزیت، مرتبط با ایران را می‌بندد. حساب‌های جعلی به نام «چپ انگلیس» و «اسکاتلند آزاد ۲۰۱۴» در میان فهرست ۶۵۲صفحه، گروه و حسابی بودند که توسط (فیس‌بوک) بسته شدند؛ (این شرکت) دریافت که «کارزارهای جداگانه‌یی» از «رفتار هماهنگ‌ شده غیرمعتبر» وجود دارد.

سان روزنامه دیگر چاپ انگلستان روز ۳۱مرداد نوشت: یک صفحه فیس‌بوک به نام «چپ انگلیس» بعد از آشکار شدن مرتبط‌ بودن آن با مطبوعات حکومتی ایران، پاک شد. پول پروپاگاندای چپ در حمایت از جرمی کوربین و استقلال اسکاتلند در فیس‌بوک، توسط رژیم ایران پرداخت شده است.

 

پرداخت ۱۰هزار پوند به فیس‌بوک برای تبلیغ شبکه مخفی رژیم

روزنامه سان در ادامه گزارش خود می‌افزاید: شبکه‌یی از صفحات (در فیس بوک) که تبلیغ اهداف چپ‌گرایانه و ضد غربی داشتند، به‌طور مخفیانه به مطبوعات حکومتی ایران مرتبط بودند.

این صفحات که برخی به‌طور مشخص رأی‌دهندگان انگلیسی را هدف قرار می‌دادند، تقریباً ۱میلیون فالوئر ناآگاه را جذب کردند.آنها حدود ۱۰هزار پوند به فیس‌بوک پرداختند تا بتوانند (صفحات خود را) برای کاربرانی که در (این صفحات) نام‌نویسی نکرده بودند، تبلیغ کنند... گمان می‌رود، این شبکه مخفی که تحت عنوان «مطبوعات جبهه آزاد» شناخته می‌شد، توسط مطبوعات حکومتی کنترل می‌شده که در نهایت تحت سلطه آخوندهایی است که حکومت سرکوبگر ایران را هدایت می‌کنند.

 

سوء‌استفاده رژیم از فیس‌بوک تحت نام شبکه مستقل

یادر آوری می‌کنیم که ناتانیل گلایشر رئیس سیاست امنیت سایبری فیس‌بوک در جریان افشاگری بزرگ این شرکت درباره ۶۵۲صفحه، گروه و حساب مرتبط با حکومت آخوندی، تأکید کرد که فیس‌بوک موفق به کشف رابطه این شبکه با مطبوعات حکومتی در ایران شده است. وی گفت: مثلاً بخشی از این شبکه «Quest ۴Truth» نام دارد و مدعی است یک سازمان مطبوعاتی مستقل است؛ حال آن‌که در واقع با پرس تی.وی. یعنی شبکه انگلیسی‌زبان وابسته به رژیم ایران در ارتباط است.

مطالب مرتبط:

برملا شدن جزئیات جدیدی از پوششهای مورد استفاده رژیم در صفحات جعلی در فیس‌بوک

گوگل ۵۸حساب کاربری مرتبط با «برنامه نفوذ» رژیم ایران را مسدود کرد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d95b667b-f4fb-4b1c-848c-206a22dc11c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات