728 x 90

تشبثات مذبوحانه و رسوای وزارت اطلاعات علیه مقاومت ایران - اقدامات دیوانه‌وار ماشین سایبری اطلاعات و سپاه آخوندها در برابر کارزارهای جهانی مقاومت + سند پی.دی.اف

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

تظاهرات بزرگ ایرانیان در پایتختهای مختلف جهان و گردهمایی ۵روزه در اشرف ۳با حضور ۳۵۰شخصیت سیاسی از ۴۷کشور مضافاً بر فعالیت کانون‌های شورشی در داخل میهن اشغال‌شده تعادل حکومت آخوندی را در هم ریخته و در وضعیت تحریم کامل نفتی و لیست‌گذاری خامنه‌ای و ظریف، ضربات جانکاهی به رژیم وارد کرده است.

علی ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی و از پایه‌گذاران گشتاپوی دینی در ۱۳مرداد گفت ادبیات کاخ سفید خیلی به ادبیات مجاهدین نزدیک شده است.

کیهان خامنه‌ای در ۱۷مرداد نوشت: مجاهدین «تا قلب خانه‌هایمان نفوذ کرده‌ و تأثیرگذاری می‌نمایند».

پاسدار سرتیپ ناصح در۶مرداد در تلویزیون رژیم گفت: «تمام چیزهایی که تو دنیا اتفاق می‌افتد علیه ما یک گوشه‌یی از لابی گری اینها (مجاهدین) است.هزینه‌ای است که اینها کردند... در ارتباط با بحث موشکی می‌بینیم که با آمریکا اینها اطلاعات می‌دهند در ارتباط با بحث حقوق‌بشر اینها اسناد مدارک، پرونده‌سازی می‌کنند می‌دهند به اروپایی‌ها از اون طریق به ما فشار بیاید یعنی از همه اهرمها بر علیه ما دارند استفاده می‌کنند».

همزمان سرکردگان رژیم از استقبال فزاینده از مجاهدین و مقاومت ایران در شبکه‌های اجتماعی ابراز وحشت می‌کنند.

پاسدار سرتیپ غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل رژیم گفت: «جنگ جدید با (مجاهدین) در فضای مجازی سخت­‌تر از عملیات مرصاد است... بسیاری از کامنتهایی که سرشار از نفرت، توهین و استهزا است از سوی همین (مجاهدین)، آنهم با اکانت‌های فیک بارگذاری می‌­­شوند. در بسیاری از غائله­‌ها رد پای (مجاهدین) هویداست، بسیاری از جریان­های خبری در فضای مجازی که ضد­نظام و ضد انقلاب است ریشه در عملیات­روانی (مجاهدین) دارد.... (مجاهدین) تلاش دارند تا از برخی ضعف­‌های اقتصادی داخلی استفاده کرده و فرمان شورش صادر کنند... در اتفاقات سال گذشته ما شاهد بودیم که همین جریان فیک خبری نقش زیادی در القای کمبودهای غیرواقعی کالاهای اساسی داشت... آنها در تلاش هستند تا بر افکار عمومی و ذهنیت جامعه ایرانی تاثیر منفی بگذارند و یاس، ناامیدی و ناکارآمدی جمهوری اسلامی را القا کنند» (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۷مرداد).

پاسدار کوثری جانشین قرارگاه ارتجاع موسوم به ثارالله گفت: امروز «آنها (مجاهدین) توان خود را بر روی لجن‌پراکنی در فضای مجازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشته‌اند»(تلویزیون رژیم ۷مرداد).

محمد جواد هاشمی‌نژاد عامل اطلاعات آخوندها به «‌حضور ۱۵۰۰نفر (از مجاهدین) در سه شیفت کاری به‌صورت ۲۴ساعته» در فضای مجازی و نقش آنها «در آشوب‌هایی که در سال ۹۶ در کشور اتفاق افتاد» پرداخت و گفت: «ما بایستی دشمن را بشناسیم اهدافش را بشناسیم که بتوانیم طراحی‌مان در جهت تقابل با آن» باشد (تلویزیون رژیم ۷مرداد).

پاسدار سرتیپ فروتن از تشکیل دهندگان سپاه پاسداران نیز گفت: مجاهدین «این بار می‌خواهند از طریق حوزه سایبری و نرم، ارزش‌های ملت و نظام ما را کمرنگ جلوه دهند» (خبرگزاری حکومتی میزان ۱۱مرداد).

در چنین شرایطی وزارت اطلاعات،سپاه تروریستی پاسداران و نیروی قدس با به کار گرفتن ماشین تبلیغاتی و سایبری خود مذبوحانه به مقابله برخاسته‌اند. شیطان‌سازی، پخش اطلاعات و خبرهای دروغ، به کار گرفتن ایمیل‌های مجعول، ارسال ایمیلهای تهدید آمیز، ارسال ویروس برای هک کردن کامپیوترها و ایمیل‌های اعضا و پشتیبانان مقاومت، روش‌های شناخته‌شده ارگانهای سرکوبگر رژیم پلید آخوندی است. به‌منظور هوشیاری هموطنان برخی نمونه‌ها به اطلاع می‌رسد:

۱-وب سایت انگلیسی زبان رژیم به نام ” ایران فرانت پیج IFP “ در یک هیاهوی مسخره و سراپا دروغ ادعا می‌کند به نوار «جلسه خصوصی مجاهدین خلق در آلبانی» دست یافته است. اما در کلیپ ۲دقیقه‌ای از این جلسهٔ به‌اصطلاح خصوصی با صدای آقای مهدی ابریشمچی در مورد نقد سیاست دولتهای گذشته آمریکا در مماشات با رژیم آخوندی منتشر کرده و به سرعت توسط سایتها و مزدوران وزارت اطلاعات بازنشر شده است، هیچ چیز جدید و خصوصی و مخفی وجود ندارد. به آلبانی هم هیچ ربطی ندارد. صرفاً قسمت مثله شده‌ای از یک جلسه علنی نیرویی بعد از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس در ۱۰تیر ۱۳۹۶می‌باشد که مطالب مشابه آن بارها در سیمای آزادی و سایت‌های مقاومت ایران پخش و درج شده است. خالی‌بندی اطلاعات آخوندها از ورشکستگی و نیاز شدید رژیم به روحیه دادن به نیروهای وارفته خبر می‌دهد.

وب سایت IFP که مطالبش به انگلیسی و عربی است در ژوئن ۲۰۱۴ به‌نام محمود عسگری در آدرس تهران-خیابان علی شریعتی پیرجمالی شماره ۲۶ ثبت شده است و شماره تلفن آن ۲۱۷۷۵۲۸۸۸۸-۹۳ می‌باشد. شایان یادآوری است که ۹۳ کد افغانستان است.

۲-در یک اقدام ناشیانه و ابلهانه دیگر، وزارت اطلاعات در سایتی به اسم «مزاحمین.ارگ» مدعی دستیابی به یک کلیپ دیگر از مهدی ابریشمچی در یک نشست داخلی در آلبانی شده است. این سایت با درج یک عکس از آقای ابریشمچی در یک جلسه سخنرانی عمومی در پاریس، صدای یک زن ناشناس را پخش می‌کند که می‌پرسد «....در سال ۲۰۱۳ یک پیام اومد که تا شش ماه دیگه رژیم سرنگون میشه... ‌». وزارت اطلاعات سپس جمله نامفهوم زن ناشناس را به‌عنوان اعتراض اعضای رده بالای مجاهدین در آلبانی قلمداد می‌کند. در حالی‌که نه عکس آقای ابریشمچی ربطی به آلبانی دارد و نه صدای زن ناشناس (به فرض که صدا توسط گشتاپو تولید نشده باشد) به آلبانی مربوط می‌شود. موضوع سؤال (پیام سال ۲۰۱۳) نیز ربطی به هیچیک از جلساتی که آقای ابریشمچی در آن سخنرانی کرده و یا به سؤالات هموطنانمان پاسخ داده، ندارد. بگذریم که پیام مورد ادعای زن مزبور در سال ۲۰۱۳ هیچگاه وجود نداشته است.

وب سایت «مزاحمین» که در مشهد ثبت شده آدرس وزارت اطلاعات را در سربرگش آورده و با فرافکنی بر روی مجاهدین می‌نویسد: «هر جا ترور، جنایت و خیانت هست، ما هستیم». این وب سایت در معرفی خود نوشته است «وبسایت مزاحمین خلق ایران نمایه‌ای از یک تشکل دانشجویی – علمی و حقوق‌بشری است که حاصل تلاش عده‌یی از دانشجویان در سراسر کشور می‌باشد و عمدتاً از علاقه‌مندان در حوزه ضدتروریسم تشکیل شده است»!

معنی دانشجو و علم و حقوق‌بشر در دنیای ابتذال آخوندی به واقع چیزی بیش از این نیست. همان به‌اصطلاح دانشجویانی که خامنه‌ای در روز اول خرداد ماه گذشته در مورد آنها گفت: «در این یکی دو سال گذشته -طبق گزارشهایی که به من می‌رسد- تشکّلهای دانشجویی و مجموعه‌های دانشجویی کارهای خوبی انجام داده‌اند در زمینه‌ٔ مسائل گوناگون؛ چه مسائل کشوری، چه مسائل بین‌المللی.... این اعلام حضورها خوب است. یا گاهی اوقات یک تجمّعی مثلاً جلوی سفارتخانه خوب است؛ البتّه با متانت، با دقّت، با عقلانیت و با نشان‌ دادن اقتدار روحی و معنوی. این‌ جور نیست که همیشه از دیوار بالا رفتن خوب باشد،یک جاهایی البتّه خوب است... ».

۳-افلاس اطلاعات آخوندها در روزنامه حکومتی خراسان در مقاله‌یی در ۱۳مرداد تحت عنوان « انتشار اولین سند محرمانه دخالت مجاهدین در اغتشاشات دی ۹۶» به اوج می‌رسد.

این مقاله به‌ نقل از خامنه‌ای در ۱۹دی ۹۶ می‌نویسد مجاهدین ضلع سوم وقایع دیماه بودند و از ماهها قبل برای آن آماده بودند. سپس فاتحانه (!) می‌نویسد: «در این گزارش برای نخستین بار بخش‌هایی از نشست محرمانه تروریستهای منافقین در اسفند ۹۷ منتشر می‌شود که در آن مهدی ابریشمچی نفر دوم این گروهک به صراحت از نقش این تروریستها در اغتشاشات دیماه ۹۶ پرده بر می‌دارد». روزنامه رژیم می‌افزاید: «صوت این جلسه محرمانه ۵ساعته توسط یکی از اعضای رده بالای این گروهک تروریستی منتشر شده است که بخش‌هایی از آن در گزارش روزنامه خراسان پیاده و منتشر می‌شود». آنگاه به‌ نقل از این به‌اصطلاح سند فوق محرمانه (!) از نقش مجاهدین و کانون‌های شورشی در کازرون و اهواز و تویسرکان خبر می‌دهد و به‌ نقل از مهدی ابریشمچی بر ضرورت فعال‌تر کردن ” هزار اشرف یعنی همان هزار کانون شورشی“ و ” به شورش کشیدن شهرها“ تأکید می‌کند. این قبل از هر چیز، کابوس بی‌پایان رژیم و اطلاعات آخوندی را بازتاب می‌کند.

۴-به‌دنبال فضاحت جعل توئیت از قول سرکنسول فرانسه در بیت‌المقدس (اطلاعیه ۲مرداد کمیسیون امنیت و ضدتروریسم)، اطلاعات آخوندها به جعل توئیت از طرف یکی از مقامات پلیس تورنتوی کانادا به‌نام دونالد بلانجر مبادرت کرد. دیلی بیست در ۱۷مرداد در این رابطه نوشت:

«مقامات اطلاعاتی آمریکا در حال مانیتور کردن یک کارزار دروغ‌پراکنی در رسانه‌های اجتماعی هستند که با جعل تلاش می‌کند مشاور امنیت ملی کاخ سفید جان بولتون را درگیر عملیات پول‌شویی و قاچاق بین‌المللی مواد مخدر نشان دهند. یک کاربر توئیتر(دونالد بلانجر) که ادعا می‌کرد یک مقام عالیرتبه اجرای قانون در کانادا است، پرونده‌هایی را منتشر کرد که در ظاهر انتقال اینترنتی۳۵۰هزار دلار پول از یک شرکت کانادایی پوشاک کودکان است که به یک حساب بانکی در سوئیس متعلق به دختر جان بولتون مشاور مشاور امنیت ملی واریز شده است.....

توئیتر این حساب جعلی را تعلیق کرد و سخنگوی روابط عمومی پلیس تورنتو آلکس لی به دیلی بیست تأیید کرد که این یک شخصیت تقلبی است. لی گفت که این مقام عالیرتبه پلیس که حساب جعلی به نام اوست، هرگز یک حساب توئیتر نداشته است....

یک مقام آمریکایی که با کمپین آشکار دروغ‌پراکنی آشنا می‌باشد گفت: مقامات جامعه اطلاعاتی از این تلاش آگاه بودند.

لی فاستر، در شرکت امنیت سایبری فایر آی به دیلی بیست گفت که تکنیک‌های فریب با آنچه که ما در گذشته در رابطه با عملیات نفوذ ایران دیده‌ایم همخوان بوده است...

بولتون در بین مقامات دولت ترامپ یکی از تهاجمی‌ترین منتقدان به رژیم ایران است.

یک مقام رسمی آمریکا گفت: بولتون هدف عملیات نفوذ حمایت شده توسط یک دولت قرار گرفته که برای تضعیف موقعیت بولتون در دولت (آمریکا) طراحی می‌کند.

هر چند توئیتر به سرعت توئیتهای جعلی را حذف کرد و حساب توئیتری را بست اما معدودی سایتهای سمپاتیک به رژیم ایران مانند ایران فرانت‌پیج ادعای بلانجر را منعکس کردند که یک تاجر کانادایی که رابطه بسیار نزدیکی با مجاهدین دارد، مبلغی را که ما بازاء قاچاق "مقدار قابل توجهی تریاک" به‌دست آورده منتقل کرده است. ایران فرانت پیج اضافه کرد بولتون یک حامی سرسخت گروه تروریستی مجاهدین خلق است».

۵-از تیرماه ۱۳۹۸ وزارت اطلاعات به ارسال پیامهایی به هواداران مقاومت از طریق ایمیلهای مجعولی مبادرت کرد از قبیل ” م.ا.توحیدی“، ”م.ابریشم“:

m.a.tohidie@gmail.com

m.abrisham۱۹۵۷@gmail.com

دشمن با استفاده از این ایمیلها که به اسم برخی از افراد شناخته شده یا مشابه ایمیلهای آنها جعل شده، تلاش کرد به انتشار اطلاعات دروغ و گمراه‌کننده در میان ایرانیان و هواداران مقاومت ایران بپردازد.

۶-سایبری دشمن در اواخر تیر ۱۳۹۸ از طریق یک کاربر تلگرامی، با نام جعلی ”ستارگان زمینی“ @SetareganZamini در اواخر تیر ۹۸ با شماری از ایرانیان و هواداران تماس گرفته و درخواست کمک مالی برای کانون‌های شورشی در داخل کشور می‌کرد.

۷-سایبری دشمن در تیر ۹۸ با سوء‌استفاده از اسم یکی از هواداران مجاهدین از طریق ایمیل ” زهرا اصل روستا“ Zahra.aslerousta@gmail.com پیامی ارسال نمود که یک سند پی دی اف ضمیمه آن بود. در پیام عنوان کرده بود که سند حاوی سؤالاتی است که از اشرف‌نشانها می‌خواست پاسخ آنرا برایش ارسال کنند. این سند پی دی اف حاوی ویروس بود و با هدف هک کردن و سرقت اطلاعات کامپیوترهای دیگران تنظیم و ارسال شده است.

۸-در اردیبهشت و خرداد۹۸ کاربری با نام جعلی ” آرزو“ (Arezoo AREZOO) که خودش را به‌عنوان یکی از مسئولان مجاهدین که مسائل اشرف‌نشانها را دنبال می‌کند معرفی می‌کرد، با شمار زیادی از هواداران تماس می‌گرفت و مطرح می‌کرد از آنجا که الآن خودش درگیر تظاهرات پی‌درپی است و فرصت کمی دارد، فردی به‌نام « هما » جایگزین او خواهد بود. مأمور بعدی که خود را هما معرفی می‌کرد، با سؤالات مختلف درصدد کسب اطلاعات از مقاومت بود از جمله می‌نوشت «می‌خواستم بدونم شما کسی رو توی ایران که بتونم باهاش صحبت کنم می‌شناسی و میتونی معرفی کنی، هر کسی در هر کجا که خودتون فکر می‌کنید میتونه با ما رابطه داشته باشه حتی خبر بده یا کوچکترین کاری رو انجام بده ممنون میشم».

۹-در اردیبهشت ۹۸ دشمن از طریق یک ایمیل مجعول با نام ”اشرف۳ آلبانی“ ashraf۳.albani@gmail.com یک سند پی دی اف تحت عنوان «گزارش تصویری از اشرف‌نشانهای آلبانی …» ارسال کرد. این سند حاوی ویروس بود که در صورت کلیک روی آن وارد سیستم کامپیوتر شده و اطلاعات کامپیوتر را تخلیه می‌کرد.

۱۰-سایبری رژیم در فروردین ۹۸، از طریق یک ایمیل جعلی به نام یکی از اعضای شناخته شده مقاومت، پیامهای فوری ارسال می‌کرد و هشدار می‌داد که برخی از ایمیلها هک شده است. از جمله در یک پیام نوشته بود «سلام- به اطلاع عزیزان میرسانم که ایمیل... هک شده، اگر چیزی فرستاد باز نکنید ویروس است و کامپیوتر و گوشی شما را آلوده می‌کند. به همه دوستان اطلاع‌رسانی کنید». بعد از مدتی هم برای برخی از افراد پیام می‌داد که روی این ایمیل که برایتان می‌فرستم ارتباط بگیرید و یا این‌که «سلام، تلفنت را گم کردم لطفاً اینجا برایم بنویس». هدف وصل نفرات به ایمیل آلوده و کسب اطلاعات بود.

۱۱-در فروردین ۹۸ سایبری رژیم با یک ایمیل به نام ”آرمان سرفراز “ arman.sarfraz۱۳۴۰@gmail.com برای قدرت‌نمایی آخوندی و ایجاد جو بی‌اعتمادی، تلاش می‌کرد چنین جلوه دهد که در صفوف مجاهدین نفوذیهای زیادی دارد. در همین رابطه با یک کپی‌برداری و تقلید ناشیانه در یک متن تحت عنوان «شماره ۱۰هشیاری» که برای هواداران ارسال شده بود، نوشت: «مجموعه موارد این ایام نشان از وجود نفوذی در صف اشرف‌نشانها و مجاهدین دارد که توجه به اطرافیان و مرزبندی و هشیاری را صد چندان می‌کند». در همین متن با سرهم‌بندی کردن خبرهای دروغ، برای جلب اعتماد مخاطب به معرفی برخی ایمیلهای رژیم و چند شماره تلفن به‌عنوان تلفنهای مشکوک شده بود که گوئیا « با اشرف‌نشانها تماس گرفته و خواستار کمک مالی می‌شوند». غافل از این‌که کمکهای مالی یاران اشرف‌نشان هرگز با چنین شیوه‌هایی صورت نمی‌گیرد.

۱۲-در یک نمونه دیگر وزارت اطلاعات با استفاده از تلگرام یک نفر بازداشت شده در ایران، با برادر وی در خارج کشور تماس گرفته و او را به ایران دعوت می‌کند. این هموطن در پیگیریهای بعدی از داخل ایران متوجه می‌شود که برادرش را دستگیر کرده‌اند و مشخصات تلگرام وی را به‌دست آورده و مورد سوءاستفاده قرار داده‌اند.

۱۳-سایبری رژیم آخوندی با ایمیل ساختگی ” اچ-ملی“ h meli۸۹۶@gmail.co که از روی ایمیل همبستگی ملی اقتباس شده است به پخش اطلاعات دروغ و لجن پراکنی علیه مجاهدین و مقاومت مبادرت می‌کند. ایمیل اصلی hmeli۸۹۶@gmail.com می‌باشد که سایبری آخوندی بین دو حرف h و m یک فاصله گذاشته است.

۱۴-مأموران اطلاعات با دو ایمیل با مشخصات ” توفان ۲۰۱۹“toufan۲۰۱۹@gmail.com و ”امضا محفوظ“ emzamahfoz@gmail.com پیامهایی برای ایرانیان و هواداران ارسال کرده و در نقش مخالف رژیم، به طرح یک سری سؤالات و آنگاه تکرار اتهامات رژیم و سپس به لجن پراکنی علیه مجاهدین و مقاومت می‌پردازند.

۱۵-سایبری آخوندها، اقدام به ایجاد یک آی دی اسکایپ جعلی به‌نام ISSA نموده است که مشابه یکی از آی دیهای مورد استفاده مقاومت در شبکه اسکایپ است. هدف تخلیه اطلاعاتی هواداران مقاومت بود که با هوشیاری آنها خنثی شد.

۱۶-یک غلط اضافی اطلاعات آخوندها ارسال پیامهای تهدیدآمیز تو خالی برای هوادارانی است که روی شبکه‌های تلگرامی فعال هستند. در یکی از پیامهایی که از طرف «دیدبان فضای مجازی» رژیم برای کاربران ارسال شده آمده است: «کاربر گرامی- شما وارد گروه قیام سراسری وابسته به منافقین(سازمان مجاهدین خلق) شده‌اید... عضویت شما در گروه مورد اشاره تا این لحظه از نظر ما نا آگاهانه اما پس از مشاهده پیام ادامه عضویت به منزله عضویت آگاهانه در گروه تلگرامی وابسته به منافقین بوده و منجر به عواقب قانونی برای شما می‌باشد....».

واضح است که اطلاعات آخوندها جرأت ندارد قانون مورد استناد خودش را که جز قانون ولایت‌فقیه نیست نام ببرد. والا به‌محض اسم آوردن از این رژیم نامشروع و قوانین ضدانسانی آن مشمول شکایت و عدالت و مستوجب سخت‌ترین کیفر و گوشمالی از سوی مردم ایران است.

۱۷-عوامل اطلاعاتی رژیم در چند ماه گذشته، از شماره تلفن ۳۳۹۳۷۵۰۲۰۷۵ با هواداران مقاومت در فرانسه تماس گرفته و تلاش می‌کردند مشخصات فیس‌بوک و ایمیل آنها را به‌دست بیاورند.

۱۸- اطلاعات آخوندها اخیراً از طریق ایمیلی مشابه ایمیل خبرنگار یک رسانه آمریکایی، و با استفاده از عکس و مشخصات همین خبرنگار، از یکی از پشتیبانان مقاومت درخواست مصاحبه می‌کند و در این پوش، یک ویروس خطرناک برای هک کردن کامپیوتر ارسال می‌کند. سیستم ضد ویروس نصب شده بر روی کامپیوتر گیرنده، بلافاصله اعلام کرد این ایمیل آلوده و خطرناک است.

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم از عموم هموطنان به‌ویژه پشتیبانان مقاومت و هواداران مجاهدین می‌خواهد ترفندهای حقیر رژیم آخوندها را افشا و توطئه‌های سایبری آخوندها را خنثی کنند.

از پاسخ دادن به ایمیل‌ها، تماسهای تلفنی و هر گونه ارتباطات ناشناس و غیرمطمئن از جمله در تلگرام، اسکایپ و واتس‌اپ بپرهیزید و موارد مشکوک را با نمایندگی‌های شورا یا دفاتر مجاهدین در کشورهای مختلف در میان بگذارید.

سایر هموطنان و هواداران را نسبت به ترفندهای دشمن مطلع و هوشیار کنید.

 

شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۲۳مرداد ۱۳۹۸(۱۴اوت ۲۰۱۹)

 

ایمیل حاوی ویروس ایمیل رژیم هشدارهای امنیتی گوگل ایمیلهای جعلی ایمیلهای جعلی برای کسب اطلاعات ایمیل جعلی رژیم به‌نام هوشیاری ۱۰ اسکایپ جعلی - سمت راست مجعول است غلط اضافی دیدبان فضای مجازی رژیم

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/318dfad9-0e78-44a1-9ec5-f4a01c7fd40a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات