728 x 90

تهاجم کانون‌های شورشی به مراکز سرکوب و نمادهای حکومت ضدبشری ولایت‌فقیه

فعالیت کانونهای  شورشی - مهر ۹۸
فعالیت کانونهای شورشی - مهر ۹۸

گزارشی از تهاجم کانون‌های شورشی به مراکز سرکوب و نمادهای حکومت ضدبشری ولایت‌فقیه در شهرهای مختلف ایران اسیر

 

یکی از حوزه‌های جهل و جنایت در کرج نیز توسط دلیران عضو کانون شورشی ۹۸۰ به آتش کشیده شد. اعضای کانون‌های شورشی با عملیات ضداختناق خود، از جمله آتش زدن حوزه علمیه ضدالزهرا راه تغییر و قیام را نشان می‌دهند.


اعضای کانون شورشی ۴۱۰ تهران طی عملیات خود یکی از پایگاههای سرکوب و جاسوسی پاسداران خامنه‌ای موسوم به پایگاه بسیج بروجردی را به آتش کشیدند. این عملیات پاسداران شب را به وحشت انداخت و نور امید به تغییر را در دل مردم منطقه روشن نمود.

 

در شیراز نیز اعضای شجاع کانون شورشی ۶۳۲، مقر بسیج عشایری فارس را که یکی از مراکز بسیج ضدمردمی و مسئول جاسوسی و سرکوب علیه مردم منطقه است را آتش زدند.


 درب ورودی حوزه جهل و جنایت آخوندی در کرج، موسوم به حوزه علمیه ضدفاطمه زهرا، طی عملیات شب‌شکنانه اعضای بی‌باک کانون شورشی ۴۶۱ به آتش کشیده شد.


 اعضای کانون شورشی ۶۷۱ اصفهان نیز تابلوی حاوی تصاویر منحوس خامنه‌ای جلاد و خمینی دجال را به آتش کشیده، موجبات وحشت مزدوران ارتجاع را فراهم کردند.


در مشهد، دلاوران عضو کانون شورشی ۳۶۳ این کلان‌شهر، با به‌آتش کشیدن بنر خامنه‌ای و خمینی، بخشی از شهر را پاکسازی کردند.


 اعضای کانون شورشی ۱۶۶ اصفهان، تابلوی یکی از پایگاههای سرکوب، موسوم به باهنر، را آتش زدند.


 بنر منحوس ولی‌فقیه ارتجاع، توسط اعضای شجاع کانون شورشی ۸۵۳ مشهد به آتش کشیده شد.


 در کرج، اعضای کانون شورشی ۹۱۲، تابلو یکی از مراکز بسیج ضدمردمی موسوم به بسیج انصار الائمه را به آتش کشیده، در دل مزدوران خامنه‌ای وحشت انداختند.


 در مهرشهر البرز نیز عکس منحوس خامنه‌ای جلاد که روی تابلوی نیروی به‌اصطلاح انتظامی نصب شده بود توسط اعضای کانون شورشی ۴۰۱ منهدم گردید.


تابلوی جاسوس پروری رژیم ولایت‌فقیه موسوم به ۱۱۳که حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای جلاد بود توسط اعضای شجاع کانون شورشی ۵۹۹ بابلسر به آتش کشیده شد.
در کوزران کرمانشاه نیز تابلوی مرکز بسیج ضدمردمی موسوم به چمران، توسط اعضای کانون شورشی ۴۵۴ آتش زده شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95175a52-f870-47ca-932c-b8aaac86a5d6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات