728 x 90

جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت توسط رژیم آخوندی در نقض قطعنامه ۲۴۰۱در غوطه شرقی

بمباران غوطه شرقی
بمباران غوطه شرقی

جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت توسط رژیم آخوندی در نقض قطعنامه ۲۴۰۱در غوطه شرقی

و فراخوان به اقدام فوری بین‌المللی برای اخراج پاسداران از سوریه

رژیم ضدبشری آخوندی در نقض قطعنامه ۲۴۰۱شورای امنیت ملل‌متحد که در روز ۲۴فوریه به‌اتفاق آرا به تصویب رسید به حملات جنایتکارانه و کشتار مردم غوطه شرقی ادامه می‌دهد. حملاتی که مصداق بارز جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی است.

پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت که یک آتش‌بس موقت سی روزه را مقرر می‌کند، پاسدار جنایتکار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم آخوندی، در روز ۲۵فوریه با وقاحت اعلام کرد این قطعنامه شامل غوطه شرقی نمی‌شود و بار دیگر نشان داد که رژیم آخوندی به هیچ قاعده و قانون بین‌المللی پایبند نیست و جنگ در سوریه آب حیات این رژیم قرون‌وسطایی است.

در حملات روز ۲۵فوریه یعنی روز بعد از تصویب قطعنامه به غوطه شرقی گاز کلر نیز مورد استفاده قرار گرفته که قربانیان زیادی از جمله در میان کودکان به‌جای گذاشته است.

مقاومت ایران ضمن محکوم کردن جنایات وحشتناک در غوطه شرقی که صحنه‌های دلخراش آن وجدان بشریت معاصر را جریحه‌دار کرده است و با ابراز همدردی با مردم مقاوم سوریه، جامعه جهانی را به یک اقدام فوری برای متوقف کردن جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی در سوریه و اخراج پاسداران رژیم آخوندی و شبه‌نظامیان مزدور آنها فرامی‌خواند. این تنها راه دستیابی به صلح و آرامش در منطقه و لازمه مبارزه با تروریسم در جهان امروز است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۷ اسفند ۱۳۹۶(۲۶فوریه ۲۰۱۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9042596b-4a8a-4bd1-b03d-e09c5e7a66a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات