728 x 90

حرکت کاروان ”وجدان“در همبستگی با زنان بازداشتی سوریه از استانبول

حركت كاروان ” وجدان” در همبستگي با زنان بازداشتي سوريه از استانبول
حركت كاروان ” وجدان” در همبستگي با زنان بازداشتي سوريه از استانبول

ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه  گفت:‌  ”کاروان وجدان” در همبستگی با زنان بازداشتی سوریه در زندانهای رژیم اسد که توسط تعدادی از سازمانهای جامعه مدنی ترکیه ترتیب داده شده است از استانبول حرکت خود را آغاز کرد.

این کاروان از چندین اتوبوس تشکیل شده و هزاران زن از 55کشور جهان  از جمله 200زن از سربرنیستای بوسنی شامل شده است. علاوه بر آن دهها تن از زنان و مادران شهدا در آن حضور دارند. این کاروان قبل از رسیدن به مرزهای ترکیه با سوریه در روز 8مارس مصادف با روز جهانی زن از برخی شهرهاى دیگر ترکیه نیز عبور خواهد کرد. ترتیب دهندگان این کاروان در مرز بین ترکیه و سوریه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهند کرد.

در راه‌اندازی این کاروان برخی از اعضای ائتلاف ملی سوریه شرکت کردند. سلوی اکسوی نایب‌رئیس ائتلاف ملی سوریه از سازمانهای بین‌المللی خواست از این کاروان حمایت کرده تا به اهداف خود یعنی آزادسازی زنان بازداشتی سوریه در زندانهای رژیم اسد و افشای اقدامات وحشیانه و ضدبشری در حق آنها برسد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9536a015-38ab-4ff8-b851-6958120fd66d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات