728 x 90

حکم خامنه‌ای برای تشکیل دادگاههای مبارزه با مفاسد اقتصادی!

حکم خامنه ای
حکم خامنه ای

در حالیکه معترضان با اشاره به دزدیهای شخص خامنه‌ای شعار ملت گدایی می‌کند آقا خدایی می‌کند را فریاد می‌کشند، خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع، در واکنشی مسخره و دجالگرانه به موج اعتراضات مردمی علیه فساد و دزدی نهادینه در نظام ولایت فقیه، با خواسته سردژخیم قضاییه‌اش برای تشکیل به‌اصطلاح دادگاههای مبازره با مفاسد موافقت کرد.

در این مانور و قیحانه، آخوند صادق لاریجانی که خودش در شعارهای مردم به‌عنوان همبازی دزدها محکوم می‌شود، به ولی‌فقیه ارتجاع که ثروتهای افسانه‌یی را بدون هیچ حساب و کتابی در کنترل خود گرفته است، نامه نوشته و خواهان تشکیل دادگاه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌« اخلالگران اقتصادی» شده است.

در این نامه، رئیس قضاییه خامنه‌ای می‌نویسد: عده‌یی از اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی هم در راستای اهداف دشمن مرتکب جرایمی می‌شوند که ضرورت برخورد قاطع و سریع با آنان را می‌طلبد، در صورت صلاحدید به رئیس قوه قضاییه اجازه فرمائید در چارچوب قانون مجازات اخلال‌گران در نظام اقتصادی کشور با اصلاحات و الحاقات بعدی اقدام نماید».

وی می‌افزاید: آرای صادره از این دادگاهها به جز اعدام، قطعی و لازم‌الاجرا می‌باشد. احکام اعدام با مهلت حداکثر ۱۰روز قابل تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور می‌باشد.

خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع، در پاسخ به نامه صادق لاریجانی و نمایش مبارزه با فساد، نوشته است: با پیشنهاد موافقت می‌شود. مقصود آن است که مجازات مفسدان اقتصادی سریع و عادلانه انجام گیرد.

 

لاریجانی قاضیه با دزدا همبازیه

مردم به ستوه آمده از دزدیهای کلان حکومتی، خامنه‌ای و صادق لاریجانی را سرسلسله مفسدان اقتصادی و دزدیهای کلان حکومتی می‌دانند، شعارهای « ملت گدایی می‌کنه آقا خدایی می‌کنه - لاریجانی قاضیه با دزدا همبازیه» از شعارهای ثابت قیام‌کنندگان و معترضان و محرومان غارت شده توسط رژیم آخوندیست.

 

پس از نمایش دجالانه فوق خبرگزاریهای حکومتی برای در بردن سرسلسله دزدهای رژیم آخوندی شروع به انعکاس خبرهای کلیشه‌ای کردند، از جمله خبرگزاری حکومتی مهر به‌نقل از استانداری تهران از دستگیری ۹عضو به‌اصطلاح شوراهای شهر در استان تهران و سلب عضویت ۶تن از اعضای این به‌اصطلاح شورا خبر داد.

مهر آخوندی نوشت، «استانداری تهران اعلام کردکه۹عضو پنجمین دوره شوراهای شهر در استان تهران به جرم ارتشاء و تبانی در معاملات شهرداری دستگیر و ۶نفر به اتهام جعل مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت سلب عضویت شدند. استانداری تهران اعلام کرد که عملکرد هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان در دوره پنجم فعالیت شوراهای اسلامی نشان می‌دهد در این دوره، طی برگزاری ۶جلسه،تعداد ۲۹پرونده مورد بررسی قرار گرفته است. براین اساس ۲۵نفر به‌دلیل عدم سکونت،سوء استفاده از موقعیت و سوء‌استفاده از اموال شهرداری و اقدامات غیرقانونی دیگر بر اساس ماده ۱۸آیین‌نامه اجرایی هیأتهای حل اختلاف مورد اتهام قرار گرفته‌اند. همچنین برای ۶نفر به اتهام جعل مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت و سوء‌استفاده از موقعیت شغلی به سلب عضویت از شورا رأی صادر شده است. ۹ نفر نیز به اتهام ارتشاء و تبانی در معاملات شهرداری دستگیر شدند که اکنون با قرار وثیقه آزاد هستند و یک نفر به اتهام سوء‌استفاده از موقعیت و تحصیل مال نامشروع در تعلیق قضایی است».

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa6142e0-d31a-45a5-b198-a3e8e59751dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات