728 x 90

خامنه ای ، هشدار نسبت به «برهم خوردن آرامش مردم» و اضطراب نیروهای مسلح!/ روحانی: سیل ایران بدترین آزمایش تاریخی برای هیئت حاکمه آمریکا

پلدختر یک روز بعد از سیل -۱۳فروردین۹۸
پلدختر یک روز بعد از سیل -۱۳فروردین۹۸

خامنه‌ای در دیدار امروز (چهارشنبه ۲۸فروردین ۹۸) با سرکردگان ارتش تحت‌امر خلیفه ارتجاع نگرانی خود را از خیزشهای اجتماعی مردم به جان آمده تحت عنوان «برهم خوردن آرامش مردم» آشکار کرد و به نیروهای رژیم هشدار داد که «مضطرب» نباشند.

خامنه‌ای گفت: «دشمنان به‌دنبال بر هم زدن آرامش مردم از طریق مضطرب نشان‌دادن نیروهای مسلح هستند». خامنه‌ای به نیروهای روحیه باخته خود که بعد از لیست‌گذاری تروریستی سپاه ریزش آنها بیشتر و اختلافات درونیشان شدیدتر شده است گوشزد کرد: « هر کاری که دشمن را جری و روحیه آن را تقویت، و روحیه جبهه خودی را تضعیف کند، بد و ناپسند است و همه باید در سخنان و کارهای خود از آن اجتناب کنند».

خامنه‌ای در واکنش به خشم عمومی نسبت به بی‌عملی رژیم و ارگانهای نظامیش که با وجود داشتن انبوهی امکانات و تجهیزات، از کوچکترین اقدام مؤثری برای کمک به سیلزدگان خودداری کرده‌اند به طرز وقیحانه‌یی مدعی شد حضور سپاه و ارتش در جریان سیل «حیاتی و مؤثر» بوده است و افزود: «در سیل اخیر، نیروهای مسلح با همه وجود و امکانات در اختیارشان به کمک مردم شتافتند».

خامنه‌ای همچنین برای مقابله با خشم عمومی نسبت به سرازیر شدن سرمایه‌های کشور به جنگ‌افروزیهای منطقه‌یی سپاه در حالی که رژیم کوچکترین کمکها را از هموطنان سیل‌زده دریغ می‌کند گفت: «اگر ارتش و سپاه در مبارزه با داعش وارد نمی‌شدند، امروز منطقه و کشورهای همسایه ما چه وضعیتی داشت و چه کسانی بر آن حکومت می‌کردند.»

خامنه‌ای در قسمت دیگری از سخنان خود به آشفته‌گویی‌های مضحک پرداخت و مدعی شد که دولت آمریکا در مبارزه با سیل کارولینای شمالی شکست‌خورده و نتوانسته است خسارات را جبران کند و همچنین دولت فرانسه نیز از نیروهای مسلح خود به‌عنوان «عنصر اقتدار دیکتاتوری» و «برخورد با ملتها» استفاده می‌کند.

 

روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع نیز هذیان گویی‌های مشابه خامنه‌ای را به زبان آورد و در جلسه امروز (چهارشنبه ۲۸فروردین ۹۸) هیأت دولت سیل ایران را «بدترین آزمایش تاریخی برای هیأت حاکمه آمریکا» توصیف کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cfbd5672-2812-49c5-9a45-954a6ba5f895"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات