728 x 90

خبرگزاریهای بین‌المللی: عملیات تروریستی علیه مقاومت ایران در بالاترین سطح حکومت ایران طراحی شده است

خنثی شدن عملیات تروریستی رژیم ایران در اروپا
خنثی شدن عملیات تروریستی رژیم ایران در اروپا

خبرگزاری فرانسه – ۸اوت ۲۰۱۸: سوءقصد خنثی‌شده علیه اپوزیسیون ایران: حامیان اپوزیسیون به‌عنوان شاکی خصوصی وارد پرونده می‌شوند

از نظر مجاهدین و حامیان آنها این « توطئه» نشان‌دهنده «تروریسم حکومتی» اعمال‌شده توسط رژیم ایران است

وکیل فرانسوی ویلیام بوردون در کنفرانس بروکسل گفت: تمرکزی از شواهد بسیار قوی نشان می‌دهد این پروژهٔ سوءقصد در سطحی بسیار بالا و چه بسا در بالاترین سطح حکومت ایران طراحی شده است

 

عملیات تروریستی - خبرگزاری فرانسه ۸ اوت ۲۰۱۸ -۱۷ مرداد ۹۷:

حامیان اپوزیسیون به‌عنوان شاکی خصوصی وارد پرونده می‌شوند

چندین تن از شرکت‌ کنندگان در گردهمایی اخیر شورای ملی مقاومت ایران در پاریس که هدف یک تلاش برای سوءقصد بود، از جمله اینگرید بتانکور و نخست‌وزیر پیشین الجزایر سید احمد غزالی، روز چهارشنبه در چارچوب پرونده قضایی در بلژیک، به‌عنوان شاکی خصوصی (وارد شدند).

این موضوع روز چهارشنبه در بروکسل توسط وکلایی که آنها را نمایندگی می‌کنند و به‌دنبال اولین دیدار (این وکلا) با قاضی بلژیکی که این پرونده را در آنورس مورد تحقیق قرار می‌دهد، صورت گرفت.

 

عملیات تروریستی - این « توطئه» نشان‌دهنده «تروریسم حکومتی» اعمال‌شده توسط رژیم ایران است

روز ۲ژوئیه، دادستان فدرال بلژیک نهاد ذیصلاح در زمینه تروریسم، اعلام کرده بود که یک پروژهٔ سوءقصد با بمب که قرار بود دو روز قبل از آن در ویلپنت پاریس... گردهمایی بزرگ سالانه شورای ملی مقاومت ایران... را هدف قرار دهد، خنثی کرده است.

یک زوج بلژیکی با اصلیت ایرانی در همان روز ۳۰ژوئن در منطقه بروکسل و در حالی دستگیر شد که حدود ۵۰۰گرم ماده انفجاری TATP در خودروی خود به‌همراه داشت.

یک دیپلمات مستقر در وین (رژیم) ایران اسدالله اسدی که توسط شورای ملی مقاومت به‌عنوان مسئول این سوءقصد متهم شد نیز در آلمان دستگیر شده است؛ در همین حال چهارمین مظنون که در فرانسه بازداشت شده بود، طی ماه گذشته (میلادی) به قضاییه بلژیک تحویل داده شد.

از نظر مجاهدین و حامیان آنها، این « توطئه» نشان‌دهنده «تروریسم حکومتی» اعمال‌شده توسط رژیم ایران است.

 

عملیات تروریستی - این پروژه در بالاترین سطح حکومت ایران طراحی شده است

وکیل فرانسوی ویلیام بوردون که از ۱۵سال پیش شورای ملی مقاومت ایران را نمایندگی می‌کند، طی یک کنفرانس مطبوعاتی (در بروکسل) گفت: «تمرکزی از شواهد بسیار قوی وجود دارد که به‌سمت این اعتقاد راه می‌برد که این پروژهٔ سوءقصد توسط چند فرد خودسر صورت نگرفته بلکه طبعاً در سطحی بسیار بالا و چه بسا در بالاترین سطح حکومت ایران طراحی شده است».

در کنار (ویلیام بورودن) همکار بلژیکی‌اش ریک وانرویسل تأکید کرد که همراه با او در این روند (قضایی) از (وکیل مدافع) هفت تن (از شخصیتهایی) است که در ویلپنت برای حمایت از مخالفان ایرانی حضور داشتند.

 

عملیات تروریستی - شاکیان پرونده تروریسم رژیم ایران در پاریس

علاوه بر اینگرید بتانکور، شخصیت فرانسوی-کلمبیایی و آقای غزالی که بین سال‌های ۱۹۹۰تا ۱۹۹۲ در رأس دولت الجزایر بود، (شاکیان) عبارتند از وسلی مارتین یک سرهنگ پیشین ارتش آمریکا که در عراق خدمت کرده و ۴پارلمانتر یا پارلمانتر پیشین از (آمریکا، انگلیس و ایتالیا).

وکیل وانرویسل گفت: «امیدواریم طی روزهای آینده به پرونده دسترسی پیدا کنیم... از این امکان برخوردار خواهیم بود که از قاضی تحقیق، درخواست اقداماتی را در زمینه تحقیقات به‌عمل بیاوریم».

 

عملیات تروریستی - بلگا – خبرگزاری بلژیک:

سوءقصد خنثی شده علیه اپوزیسیون ایران، شورای ملی مقاومت به بستن سفارتهای رژیم در اروپا فراخوان می‌دهد

 

بلگا (خبرگزاری بلژیک) بروکسل ۸اوت ۲۰۱۸: شورای ملی مقاومت ایران، روز چهارشنبه در بروکسل نتایج تحقیقات خود را در مورد ساختار دستگاه اطلاعات رژیم ایران در اروپا و اشخاص کلیدی در سلسله مراتبی که به گفته این شورا درگیر سوء قصد خنثی‌شده علیه گردهمایی برای ایران آزاد بوده‌اند که ۳۰ژوئن گذشته در پاریس برگزار شد بوده‌اند، ارائه داد.

وکلای شاکیان خصوصی که در این گردهمایی در فرانسه حضور داشته‌اند، صبح (چهارشنبه) با قاضی تحقیق در آنورس دیدار کردند.

 

عملیات تروریستی - دستگیری اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت (رژیم) ایران در وین

اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت (رژیم) ایران در وین (اتریش)، در اول ژوییه در آشافنبورگ (آلمان) بر پایه یک حکم جلب اروپایی دستگیر شد. او متهم است که شخصاً یک بمب را به دو تروریست تحویل داده است. بنا بر اخبار شورای ملی مقاومت، این فرد از ژوئن ۲۰۱۴، مسئول دفتر وزارت اطلاعات رژیم ایران در وین بوده است؛ سرپلی که فعالیت‌های سایر دفاتر را در اروپا همآهنگ می‌کند. قبل از حکم صادر شده در سال ۱۹۹۷ در رابطه با سوءقصد در رستوران میکونوس برلین که طی آن ۴رهبر کرد ایرانی به‌قتل رسیدند، سفارت رژیم ایران در بن مرکز حیاتی وزارت اطلاعات در اروپا بود.

 

عملیات تروریستی - اسدالله اسدی، در سازمان‌دادن شبکه‌های تروریستی فعال بوده است

شورای ملی مقاومت همچنین این نکته را برجسته کرد که این مظنون، آموزش مواد انفجاری دیده بوده و در اوایل سال ۲۰۰۴ در عراق منصوب شده بود. او به‌طور فعال در سازمان‌دادن شبکه‌های تروریستی درگیر بوده و مأموریتهایی علیه نیروهای ائتلاف، سازمان مجاهدین خلق ایران و نیروهای وطن‌پرست و دموکراتیک عراقی که مخالف رژیم آخوندها بوده‌اند نیز داشته است. گفته می‌شود که او به‌طور خاص در انفجار یک اتوبوس در ۲۹می ۲۰۰۶ که ۱۱کشته بر جای گذاشت، دست داشته است.

عملیات تروریستی - مصطفی رودکی در سال ۲۰۱۷ به ایستگاه وزارت اطلاعات در آلبانی منتقل شد

رئیس سابق ایستگاه اطلاعاتی (رژیم ایران در) وین، مصطفی رودکی، به نوبهٔ خود در سال ۲۰۱۴ به ایران بازگشته و بعد از آن در سال ۲۰۱۷به ایستگاه وزارت اطلاعات در آلبانی منتقل شده؛ (کشوری که در آن) در مارس ۲۰۱۸ یک سوءقصد علیه مجاهدین خنثی شد.

شورای ملی مقاومت ایران تأکید می‌کند که «ایستگاههای وزارت اطلاعات تحت فرماندهی سازمان اطلاعات و جنبش‌های خارجی قرار دارند که مأموریت آن جمع‌آوری اطلاعات و تلاش برای نفوذ در مخالفان رژیم با اهداف تروریستی است».

 

عملیات تروریستی - ضرورت اخراج عوامل وزارت اطلاعات ایران از کشورهای اروپایی

اپوزیسیون ایران می‌گوید که می‌خواهد «در مورد تسریع فعالیتهایی که از زمان ارتقاء این نهاد سابق مدیریت به یک سازمان در فوریه ۲۰۱۷ رخ داده است» هشدار بدهد. اپوزیسیون (ایران) رضا امیری مقدم را به‌عنوان رئیس این سازمان معرفی می‌کند و می‌افزاید که اسدالله اسدی مستقیماًًً‌ تحت اتوریته او قرار داشته است. مقدم در مذاکرات با نیروهای آمریکایی در عراق در سال ۲۰۰۷ از طرف شورای عالی امنیت (رژیم ایران) شرکت داشته و هیأت (این) رژیم را طی دوره سوم مذاکرات با آمریکا از آغاز سال ۲۰۰۸ سرپرستی کرده است.

شورای ملی مقاومت بر ضرورت اخراج عوامل وزارت اطلاعات در کشورهای اروپایی و بستن سفارتها و دفاتر نمایندگی رژیم تأکید می‌کند.

 

عملیات تروریستی - و.ار.ت. تلویزیون سراسری فلامان‌زبان بلژیک:

 اپوزیسیون ایران مسئولیت سوءقصد علیه گردهمایی پاریس را بر عهده رژیم ایران گذاشت 

 

در ۳۰ژوئن تلاش زیادی می‌بایست برای خنثی‌کردن مواد منفجره در ماشین مرسدس یک زوج ایرانی در مسیر رفتن آنها به پاریس صورت می‌گرفت. آنها می‌خواستند در یک گردهمایی بزرگ شرکت کنند که شخصیتهای برجسته‌یی هم‌چون (رودی) جولیانی وکیل ترامپ در آن حضور داشتند.

روز چهارشنبه اپوزیسیون (ایران) مسئولیت این سوءقصد را برعهده رژیم ایران گذاشت. چرا که یک دیپلمات (رژیم) ایران این حمله را سازماندهی کرده است.

محمد محدثین (مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت گفت): «این دیپلمات یک مقام مهم سرویس اطلاعاتی رژیم (ایران) است».

اسدالله اسدی در آلمان دستگیر شد. وی نفر سوم سفارت (رژیم) ایران در وین است و از قرار معلوم در لوکزامبورگ مواد منفجره را به زوج ایرانی داده است. اپوزیسیون ایران می‌خواهد که اروپا اکنون اقداماتی را علیه رژیم ایران انجام دهد

 

عملیات تروریستی - سفارتهای رژیم ایران باید بسته شوند

محمد محدثین (می‌گوید): سفارتهای رژیم ایران باید بسته شوند. آنچه قرار بود در پاریس اتفاق بیفتد، به همان میزان کار داعش جنایتکارانه و وخیم بود».

تحقیقات در این پرونده در دست قاضی تحقیق آنورس است. جنبش اپوزیسیون و چند نفر دیگر خود را به‌عنوان «شاکی خصوصی» معرفی کرده‌اند.

وکیل (ریک وانرویسل گفت): مهمترین هدف موکلان من این است که حقیقت ماجرا روشن شود و لذا آنها به‌طور رسمی خودشان را به‌عنوان شاکیان خصوصی اعلام کرده‌اند تا از حقوق مشخصی در این پرونده برخوردار باشند و بتوانند در یافتن حقیقت کمک کنند.

 

عملیات تروریستی - اپوزیسیون ایران می‌گوید: وین مرکز فعالیت‌های سرویس مخفی رژیم ایران است

 

 

عملیات تروریستی - آ.پ.آ. - خبرگزاری اتریش ۸اوت ۲۰۱۸:

بازداشت اسدالله اسدی به اتهام فرمانده سوء قصد علیه ایرانیان در تبعید

از وین باید طی سالیان کلیه فعالیت‌های وزارت اطلاعات (رژیم) ایران در سطح اروپا همآهنگ شده باشد. محمد محدثین از شورای ملی مقاومت ایران روز چهارشنبه در بروکسل گفت که اسدالله اسدی که در حال حاضر در آلمان به‌ اتهام فرمانده یک سوءقصد خنثی‌شده علیه ایرانیان در تبعید در بازداشت به‌سر می‌برد، نفر محوری (این مرکز در وین) بوده است.

بنا‌به اطلاعات دادستانی فدرال آلمان در کارلسروهه، اسدی به یک زوج ساکن بلژیک مأموریت داده تا علیه گردهمایی اپوزیسیون ایران در تاریخ ۳۰ژوئن در ویلپنت فرانسه اقدام به سوءقصد کنند و بدین منظور تجهیزاتی شامل ۵۰۰گرم ماده انفجاری به آنها تحویل داده است. از سال ۲۰۱۴. اسدی به‌عنوان دبیر سوم سفارت (رژیم) ایران در وین (ثبت) شده بود.

 

عملیات تروریستی - سوءقصد توسط بالاترین ارگان امنیت ملی رژیم ایران تصمیم‌گیری شد

محدثین ادامه می‌دهد که این سوءقصد توسط بالاترین ارگان امنیت ملی (رژیم) ایران در ماه ژانویه ۲۰۱۸تصمیم‌گیری شد. بعد از خنثی‌شدن این سوءقصد، رژیم ایران تلاش می‌کند تا مانع از استرداد اسدی از آلمان به بلژیک بشود. پیش از آن رژیم تلاش می‌کرد اسدی را به اتریش برساند، جایی که او از موقعیت دیپلماتیک برخوردار بود.

در این اثنا اما در پی صدور حکم جلب، موقعیت دیپلماتیک اسدی از سوی وزارت‌خارجه اتریش از وی سلب شد و سفیر (رژیم) ایران به وزارت‌خارجه احضار شد

 

عملیات تروریستی - رژیم ایران مسئول بیش از ۴۵۰سوءقصد تروریستی در خارج از ایران 

(محمد) محدثین در ادامه تأکید کرد که رژیم ایران در حال حاضر در حال توطئه است به گفته وی، رژیم مسئول بیش از ۴۵۰سوءقصد تروریستی در خارج از ایران است. از این رو مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران خواستار بستن کلیه سفارتهای (رژیم) ایران در اروپا شد «تا بدین‌وسیله رژیم دیگر امکان تعقیب اپوزیسیون ایران را نداشته باشد».

نخست‌وزیر پیشین الجزایر سید احمد غزالی اظهار داشت که او (به‌عنوان شاکی خصوصی) به این پرونده، پیوسته است.


عملیات تروریستی رژیم ایران در پاریس و کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

 

روز چهارشنبه ۱۷مرداد۹۷ در بروکسل، عملیات تروریستی رژیم آخوندی علیه همایش سالانه مقاومت ایران و شبکه جاسوسی و تروریسم این رژیم در اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی افشا شد. در این کنفرانس، شخصیتها، حقوقدانان برجسته و وکلای مقاومت ایران شامل: ویلیام بوردون و ریک وانرویسل، سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر، سرژ دو پاتول نماینده پارلمان بروکسل و محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت شرکت داشتند.

 

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران - ورود شاکیان خصوصی به پرونده پاریس (عملیات تروریستی رژیم ایران)

وکلای مقاومت ایران در این کنفرانس اعلام کردند چندین تن از شخصیت‌های برجسته بین‌المللی شرکت‌ کننده در همایش ۳۰ژوئن در پاریس، به‌عنوان شاکیان خصوصی وارد این پرونده شده‌اند.

 

این اقدام مقاومت ایران بازتابهای وسیعی را در کشورهای مختلف جهان به‌ویژه در رسانه‌های عرب داشت. تلویزیون الاخباریه در این رابطه گفت:

«اپوزیسیون ایران برای افشای یک عملیات تروریستی با هدف تهاجم به همایش مقاومت ایران در پاریس که توسط مقامات بلژیکی خنثی شد، اقدام به برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی کرد.»

الاخباریه اضافه کرد: «یک دیپلمات رژیم ایران به‌نام اسدالله اسدی که طراح اصلی این عملیات بود توسط مقامات آلمانی دستگیر شد.»

 

الاخباریه در ادامه به‌نقل از محمد محدثین رئیس کمیسیون روابط خارجی مقاومت ایران می‌گوید:‌ «اتریش به مرکز اصلی اطلاعات آخوندها در اروپا تبدیل شده و اسدالله اسدی مسئول طراحی اطلاعات آخوندها از ژوئن ۲۰۱۴ برای مدت چند سال بر تمامی فعالیتهای مراکز اطلاعاتی رژیم آخوندی در اروپا نظارت داشته است. »

 

عملیات تروریستی - پایگاه خبری العربیه نیز در این رابطه گزارش مفصلی را منعکس کرد.

در بخشی از گزارش العربیه به موارد زیر اشاره شده است:

«فرمان اجرای انفجار در همایش پاریس توسط سازمان اطلاعات و عملیات خارجی رژیم ولایت فقیه صادر شده است این سازمان کار ایستگاههای اطلاعاتی در سفارتهای رژیم در کشورهای خارجی را سامان می‌دهد.

یک قسمت از این سازمان تحت عنوان "مدیریت بررسی گزارشات" در وزارت امور خارجه در تهران مستقر است. ایستگاههای اطلاعات در سفارتهای رژیم در ارتباط با این مدیریت قرار دارند. مدیریت بررسی گزارشات با کد ۲۱۰نیز شناخته می‌شود و کد نامه‌نگاری فیزیکی آن ۲۱۰ است.

سازمان اطلاعات و عملیات خارجی، یکی از مهمترین بخشهای وزارت اطلاعات بوده و طرحهای جاسوسی و تروریستی در خارج ایران را اداره می‌کند و از شاخه‌های اداره کل اروپا/ آفریقا/آمریکا/ اسراییل/ آمریکا (قاره)/ خاورمیانه/ اسراییل و فلسطین/آسیا و اقیانوسیه تشکیل شده است.

این اداره همچنین پشتیبانی از شبکه‌های جاسوسی و گروه‌های مسلح و مزدور رژیم امثال گروه حزب‌الله لبنان/حوثی‌ها در یمن/ شبه‌‌نظامیان عراقی و سوریه، و سایر کشورها را به عهده دارد.

 

جزئیات عملیات تروریستی

تصمیم‌گیری حمله به گردهمایی اپوزیسیون در پاریس در ۳۰ژوئن گذشته از سوی دفتر خامنه‌ای انجام شد و او به شورای عالی امنیت ملی و وزیر اطلاعات محمود علوی و همچنین امیری مقدم به‌عنوان مسئول مستقیم این عملیات ابلاغ نمود.

وی خاطرنشان کرد که امیری مقدم این فرمان را به اسدی ابلاغ کرد که به نوبه خود بمب را به مجریان تحویل داد.

محدثین افزود: متولی پرونده اسدالله اسدی، اداره حقوقی وزارت‌خارجه است که از طریق سفارت رژیم در آلمان این پرونده را دنبال می‌کند. اداره حقوقی وزارت اطلاعات هم پیگیری این پرونده را در دستور کار دارد. این اداره پیگیری پرونده را از طریق اداره حقوقی وزارت‌خارجه دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طرح رژیم این است که از طریق اعمال فشار و مذاکره با آلمان ترتیبی دهند که اسدی به‌جای استرداد به بلژیک و قرار گرفتن در قبال عدالت، به اتریش جایی که او مصونیت داشته است برگردانده شود و از آنجا هم رژیم به‌سر عت او را از اتریش خارج کرده و به ایران بازگرداند.»

 

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت در اطلاعیه‌ای گفت: مقاومت ایران بارها نسبت به آماده‌سازیهای تروریستی دیپلماتها و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس آخوندها در کشورهای اروپایی از جمله بلژیک هشدار داده بود. ارگانهای اطلاعاتی کشورهای اروپایی در گزارشهای سالیانه خود مستمراًً تأکید کرده‌اند که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران هدفهای اصلی وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس هستند. به‌دنبال اقدامات تروریستی رژیم، شورای اتحادیه اروپا در ۲۹آوریل ۱۹۹۷مقرر کرد مزدوران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آخوندها از کشورهای عضو اخراج شوند و به کسی از این مأموران اجازه ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا داده نشود.

 

در همین رابطه مقاومت ایران خواهان بستن سفارتخانه‌ها و نمایندگیهای رژیم آخوندی، لانه‌های ترور و جاسوسی، و اخراج دیپلماتها و مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی شد و بر ضرورت افشا و انتشار تمام جزئیات این پرونده تأکید کرد. افکار عمومی‌ بایستی به‌طور کامل در جریان توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندها قرار بگیرند و این لازمه تأمین امنیت مخالفان و پناهندگان ایران است.

با توجه به گسترش قیامهای ضدحکومتی و افزایش کانونهای شورشی در شهرهای ایران، افشای اطلاعات از شبکه‌های تروریستی رژیم توسط مقاومت ایران ضربه‌ای است که می‌تواند روند سرنگونی رژیم ولایت فقیه را تسریع کند.


اتحادیه اروپا مرکز عملیات تروریستی رژیم ایران

دفتر اطلاعات فدرال بلژیک و آژانس امنیتی و دادستانی فدرال در تاریخ ۱۱تیرماه ۹۷ اعلام کردند که یک توطئه عمده تروریستی رژیم ایران را خنثی کرده‌اند.

زوج دستگیر شده بلژیکی‌های ایرانی تبار هستند که می‌خواستند روز شنبه ۳۰ژوئن دست به بمب‌گذاری در ویلپنت فرانسه بزنند. در ویلپنت شورای ملی مقاومت ایران که ائتلافی از اپوزیسیون ایران است کنفرانسی را برگزار کرده بود.

 

عملیات تروریستی - توطئه تروریستی، عاملان و فرماندهی

 

العربیه ۲۳تیر ۹۷:

بنا‌به‌ گفته دفتر دادستانی بلژیک، اسدالله اسدی که رتبه دبیر سومی سفارت ایران در وین را داشته و یک عضو وزارت اطلاعات و امنیت(MOIS) روحانی است، به‌عنوان فرد رابط با زوج فوق عمل می‌کرده است (و مواد و چاشنی انفجاری را به تیم اجرای عملیات تروریستی تحویل داده است).

 

عملیات تروریستی - تروریسم، تاریخچه رژیم ایران

تئوکراسی ایران به‌صورت تاریخی یک سیاست ترور مخالفان در اروپا را دنبال کرده است.

  • از انقلاب سال ۱۹۷۹ تا کنون حداقل ۱۰حمله تروریستی تحت حمایت رژیم ایران انجام شده است که برخی از آنها اخیراً توسط وزارت‌خارجه آمریکا لیست شده بودند.
  • در ۱۹۹۷ یک دادگاه آلمان حکم جلب بین‌المللی وزیر اطلاعات ایران را به‌خاطر ترور دبیرکل حزب دموکرات در برلین در ۱۹۹۲ را صادر کرد.
  • رژیم ایران همچنین اعضای شورای ملی مقاومت ایران را ترور کرده است. کاظم رجوی نماینده این شورا توسط عوامل اطلاعات ایران در ۲۴آوریل۱۹۹۰ در مسیر رفتن به خانه‌اش در حومه ژنو ترور شد. دو فرد مهاجم بعداً توسط پلیس فرانسه شناسایی و دستگیر شدند اما با وجود یک حکم جلب از طرف مقامات سوئیس، مقامات فرانسه آنها را «تحت عنوان دلایل ملی» با یک پرواز مستقیم به تهران فرستادند.

این تصمیم که عوامل تروریستی تهران اجازه پیدا کنند از بازپرسی فرار کنند محکومیت بین‌المللی از جمله از جانب آمریکا را به خود جلب کرد.

اگر این دیکتاتوری مذهبی با مجازاتی جدی مواجه نشود شهروندان غربی باید عملیات تروریستی مرگبار بیشتری در آینده نزدیک انتظار داشته باشند چرا که رژیم در داخل ایران در حال فروپاشی است.

 

عملیات تروریستی - استراتژی وزارت اطلاعات و راه مقابله با آن

اما بعد از ۶ماه اعتراضات مستمر ضد رژیم در ایران، وزارت اطلاعات، یک استراتژی جدید را برای حذف اپوزیسیونی که مقامات رژیم آن را مسبب سازمان دادن قیام سراسری می‌دانند اتخاذ کرده است.

در ۲فروردین ۹۷ دو ایرانی به این اتهام که می‌خواستند علیه هزاران نفر از اعضای اپوزیسیون ایران حمله تروریستی انجام بدهند در تیرانا - آلبانی دستگیر شدند.

وزارت اطلاعات رژیم ایران از سفارتهای این رژیم در کشورهای اتحادیه اروپا به‌عنوان یک مرکز طراحی و سازماندهی و اجرای عملیات تروریستی استفاده می‌کند.

این موضوع مجدداً این هفته توسط مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا مطرح شد و به تهران هشدار داد که اعمالش قیمت بالایی برایش خواهند داشت.

به‌دنبال بی‌ثبات کردن خاورمیانه، اکنون رژیم ایران با همان ابزار و تروریسم، اتحادیه اروپا را هدف قرار داده است.

 

عملیات تروریستی - برجام پوشش تروریسم رژیم ایران

در حالیکه رهبران اتحادیه اروپا از هر امکان دیپلماتیک و سیاسی برای حفظ توافق اتمی برجام استفاده می‌کنند تا منافع اقتصادی‌شان را حفظ کنند، وزارت اطلاعات رژیم ایران از این گفتگوها بهره‌برداری می‌کند تا شهروندان اتحادیه اروپا و مخالفان ایرانی در اروپا را هدف قرار دهد.

بااین حال به‌نظر می‌رسد برخی کشورهای اتحادیه اروپا این تهدید را جدی گرفته‌اند. هلند به درستی دو نفر از کارکنان سفارت رژیم ایران را عناصر نامطلوب خواند و در ماه ژوئن آنها را اخراج کرد. اگر چه مقامات هلند علت اخراج را فاش نساختند، اما واضح است که موضوع آن‌قدر جدی بود که تصمیم به اخراج گرفته شود.

چنان‌چه توطئه تروریستی در پاریس در نهم تیرماه موفق می‌شد بسیاری از مردم بیگناه و اعضای پارلمانهای جهان که در این گردهمایی شرکت داشتند کشته می‌شدند.

 

باید دید چرا، وقتی عملیات تروریستی داعش در اروپا محکوم، غیرقابل قبول و بیرحمانه هستند، رهبران اتحادیه اروپا خواهان نادیده گرفتن حملات تروریستی شرورانه مشابه توسط تهران در خاک اروپا می‌باشند.

سیاست مماشات مقامات اتحادیه اروپا در این مسائل، امنیت کل این اتحادیه را تهدید می‌کند و این سیاست بایستی با آوردن دیپلمات دستگیر شده رژیم ایران در آلمان، به پای عدالت و برداشتن گامهایی جهت بستن سفارتهای رژیم ایران در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بچرخد. رژیم ایران از سفارتخانه‌هایش به‌عنوان مرکز سازماندهی و فرماندهی عملیات تروریستی در اتحادیه اروپا استفاده می‌کند.

 

اگر این دیکتاتوری مذهبی با مجازاتی جدی مواجه نشود شهروندان غربی باید عملیات تروریستی مرگبار بیشتری در آینده نزدیک انتظار داشته باشند چرا که رژیم در داخل ایران در حال فروپاشی است.

 


واشنگتن تایمز: سران رژیم ایران عملیات تروریستی علیه گردهمایی اپوزیسیون در پاریس را تأیید کرده بودند

 

واشنگتن تایمز، ۲۱تیر ۹۷ در مورد تروریسم ایران و اقدامات این رژیم علیه مقاومت نوشت: اپوزیسیون ملاهای حاکم در ایران مستقر در اروپا روز پنجشنبه سران رأس نظام ایران را متهم کرد که توطئه بمب‌گذاری علیه گردهمایی سالانه مقاومت در حومه پاریس در ۳۰ژوئن را برنامه‌ریزی کرده بودند.

 

اقدامات بلژیک علیه یک عملیات تروریستی رژیم ایران

شورای ملی مقاومت ایران به‌نقل از منابع اطلاعاتی‌اش در داخل کشور گفته است خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم ایران و حسن روحانی رئیس‌جمهور، طرح این توطئه را تأیید کرده بودند. مقامات بلژیک این توطئه را با کشف مواد انفجاری در یک خودرو در دست یک زوج مرتبط با رژیم ایران خنثی ساختند.

دادستانها گفتند دو نفری که بمب را حمل می‌کردند توسط اسدالله اسدی دیپلمات-جاسوس هدایت می‌شدند که در سفارت ایران در وین مستقر بود...

 

عملیات تروریستی - سفارتخانه‌های رژیم ایران مراکز دیپلمات تروریستها

مقامات آمریکا گفتند ایران به‌طور روتین سفارتهای خود در اروپا را از عوامل اطلاعاتی پر کرده است که به‌طور مهاجم علیه مخالفان در تبعید جاسوسی می‌کنند.

...مقامات آمریکا در این هفته گفتند آنها مطمئن هستند خودِ ایران این اقدام را شروع کرده تا در تجمع بزرگ ام.ئی.کی با حدود ۲۵هزار شرکت‌ کننده، صدها نفر تلفات بگیرد.

وزیر پمپیو گفت: رژیم ایران به‌طور روتین از سفارتهایش به‌عنوان مراکز تروریستی استفاده کرده است.

پمپیو به اسکای نیوز بریتانیا گفت همین هفته بود که ایرانیها در اروپا دستگیر شدند در حالیکه در حال هدایت یک توطئه ترور در پاریس بودند، ما این رفتار شریرانه را در اروپا دیده‌ایم.

 

عملیات تروریستی - دیپلمات تروریستهای رژیم باید به‌دقت در اروپا زیر نظر باشند

یک مقام ارشد وزارت‌خارجه که در کنفرانس ناتو در بروکسل حضور یافته بود به‌صراحت رژیم ایران را در این رابطه متهم کرد...

وی گفت ما به عربستان رفتیم تا فشار قویتری را علیه رژیم ایران هماهنگ کنیم. این مقام به خبرنگاران گفت ما راههای محروم ساختن این رژیم از درآمدهایی که خرج تروریسم می‌شود را بررسی کردیم. ما همچنین این‌که رژیم ایران سفارتهایش را برای پوش توطئه حملات تروریستی استفاده می‌کند را مورد بحث قراردادیم.

جدیدترین موردش توطئه‌یی بود که بلژیکیها آن را خنثی کردند که در آن یک دیپلمات ایرانی هم بود که در بیرون از سفارت رژیم ایران در اتریش عمل می‌کرد تا یک بمب‌گذاری در گردهمایی رهبران اپوزیسیون ایران در پاریس را پیش ببرد.

این مقام افزود آمریکا مصرانه از کشورها می‌خواهد دیپلماتهای ایران را به‌دقت زیر نظر داشته باشند تا از امنیت کشور خودشان مطمئن شوند. وی افزود اگر رژیم ایران می‌تواند حملات بمب‌گذاری را در پاریس انجام بدهد آنها می‌توانند این حملات را در همه جا انجام بدهند و ما از همه کشورها می‌خواهیم نسبت به استفاده این رژیم از سفارتها به‌عنوان پوش توطئه حملات تروریستی هوشیار باشند.

 

عملیات تروریستی - درخواست استرداد دیپلمات تروریست رژیم به بلژیک

اکنون مخالفان از آلمان خواسته‌اند تا آقای اسدی که آنها او را یک دیپلمات تروریست می‌خوانند به بلژیک تحویل بدهد تا مورد محاکمه قرار گیرد...

ام.ئی.کی از المان خواسته است او را به دادستانی بلژیک مسترد کند. مقامات بلژیک آقای اسدی را به‌عنوان رهبر یک سلول خفته مستقر در بلژیک خوانده‌اند.

شاهین قبادی یک سخنگوی ام.ئی.کی گفت اسدی در بلژیک بیشتر محتمل است به پای عدالت آورده شود و به انواع سؤالها پاسخ دهد و او هیچ مصونیت دیپلماتیکی در آنجا ندارد.

گزارش اطلاعاتی ام.ئی.کی گفته است حمله در پاریس ماهها قبل توسط تمام سطوح قدرت در ایران برنامه‌ریزی شده بود از ولی‌فقیه تا وزارت‌خارجه و اطلاعات تا نیروی ...سپاه پاسداران.

در این گزارش آمده است که پوش آقای اسدی یک کنسول در سفارت بوده است.در واقع او رئیس هیأت وزارت اطلاعات در وین بوده است که سایر ایستگاهها در اروپا را هدایت می‌کرده است.

عملیات تروریستی - ام ای کی هدف اصلی حمله تروریستی

در گزارش اطلاعاتی ام.ئی.کی آمده است که وظیفه اصلی اسدی جاسوسی و توطئه علیه‌ام.ئی.کی بوده و او به این خاطر به کشورهای مختلف اروپا تردد داشته است.

ام.ئی.کی یک شبکه اطلاعاتی و مقاومتی گسترده در داخل ایران دارد که در گذشته هم در رابطه با برنامه اتمی ایران افشاگریهای زیادی داشته است .

چارلز کاریترز یک سخنگوی دفتر مدیر اطلاعات ملی گفت این دفتر(ODNI) از نزدیک گزارشات حول دستگیریها در آلمان و بلژیک را دنبال کرده است..

وی گفت ما الآن اظهارنظری نمی‌کنیم که چه کسی درگیر بوده یا نبوده و منتظر شنیدن نتایج تحقیق هستیم....


پیوستن شاکیان خصوصی به پرونده قضایی توطئه تروریستی رژیم ایران علیه مجاهدین

 

خبرگزاری فرانسه در گزارش ۱۸مرداد ۹۷ خود از کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران که روز گذشته در بروکسل در مورد سوءقصد خنثی شده علیه اپوزیسیون ایران برگزار شد نوشت: چندین شخصیت سیاسی شرکت‌ کننده در گردهمایی اخیر شورای ملی مقاومت ایران در فرانسه که هدف یک تلاش برای سوءقصد قرار گرفت، از جمله گروگان سابق فارک در کلمبیا، اینگرید بتانکور و رئیس سابق دولت الجزائر سید احمد غزالی، چهارشنبه در پرونده قضایی در بلژیک شاکی خصوص شدند.

این اعلام چهارشنبه در بروکسل توسط وکلایی که آنها را نمایندگی می‌کنند و بعد از اولین دیدار با قاضی بلژیکی که پرونده را در شهر انورز(شمال) قضاوت می‌کند، صورت گرفت.

 

عملیات تروریستی - جزییات خنثی شدن طرح تروریستی علیه مجاهدین

روز دوم ژوئیه (۱۱تیرماه) دادستانی فدرال بلژیک که در زمینه تروریستی صاحب صلاحیت است، اعلام کرده بود که یک پروژه سوءقصد با بمب را که قرار بود دو روز قبل از آن در ویلپنت واقع در منطقه پاریس در گردهمایی بزرگ سالانه شورای ملی مقاومت ایران، ارگانی که شامل سازمان مجاهدین خلق است، صورت گیرد را به شکست کشانده است.

یک زوج بلژیکی با اصلیت ایرانی در همان روز ۳۰ژوئن در منطقه بروکسل در حالیکه حدود ۵۰۰گرم مواد منفجره تی ای تی پی در ماشینشان داشتند دستگیر شدند.

یک دیپلمات که حوزه مأموریتش وین است، اسدالله اسدی، که توسط شورای ملی مقاومت ایران متهم است که «آمر» این سوءقصد بوده است نیز در آلمان دستگیر شد در حالیکه یک مظنون چهارم در فرانسه دستگیر و ماه گذشته به عدالت بلژیک تحویل داده شد.

از نظر مجاهدین و حامیان آنها این «تو‌طئه » دال بر وجود «تروریسم دولتی» است که رژیم ایران اعمال می‌کند.

 

عملیات تروریستی - طرح تروریستی در عالیترین سطح رژیم ایران تصمیم‌گیری شده است

در کنفرانس مطبوعاتی وکیل فرانسوی ویلیام بوردون که از ۱۵سال پیش از شورای ملی مقاومت ایران دفاع می‌کند گفت: « مجموعه‌یی از شواهد بسیار قوی وجود دارد که به این سمت رهنمون می‌کند که این پروژه سوءقصد توسط عناصر خودسر تصمیم‌گیری نشده است بلکه اجبارا در یک سطح بسیار بالا و حتی در عالی‌ترین سطح رژیم ایران تصمیم‌گیری شده است.»

در کنار او همکار بلژیکی‌اش ریک وانروسل اطمینان داد که همراه او در این پرونده سه نفر را که در ویلپنت حضور داشتند تا از مخالفان ایرانی حمایت کنند وکالت می‌کند و آنها شاکی خصوصی شده‌اند.

علاوه بر شخصیت فرانسوی کلمبیایی اینگرید بتانکور و آقای غزالی که دولت الجزائر را بین سالهای ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۲ اداره می‌کرد، یک سرهنگ سابق ارتش آمریکا که در عراق مأموریت اجرا کرده است وسلی مارتین و چهار پارلمانتر یا پارلمانتر سابق از ملیتهای مختلف(آمریکایی، انگلیسی و ایتالیایی) را در بر می‌گیرد.

آقای وانروسل گفت «ما امیدواریم در روزهای آینده به پرونده دسترسی داشته باشیم آنگاه امکان این را خواهیم داشت که درخواست اقدامات تحقیقی از قاضی تحقیق کنیم.»

وکلا گفتند که این روند قضایی ممکن است طول بکشد، و تأکید کردند که آقای اسدی که در آلمان به اتهام « فعالیت اطلاعاتی» و « توطئه برای انجام یک قتل » زندانی شده است، با استرداد خود به بلژیک مخالفت کرده است.

 


بروکسل:‌ کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران پیرامون توطئه تروریستی رژیم آخوندی در پاریس + عکس

 

روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه، یک کنفرانس مطبوعاتی افشاگرانه در بروکسل درباره عملیات تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت و شبکه جاسوسی و تروریسم رژیم در اروپا، با حضور حقوقدانان برجسته و وکلای مقاومت ایران ویلیام بوردون و ریک وانرویسل، سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر، سرژ دو پاتول نماینده پارلمان بروکسل و محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت برگزار شد.

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

عملیات تروریستی - کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

 

عملیات تروریستی - شاکیان خصوصی پرونده توطئه تروریستی رژیم ایران

وکلای مقاومت ایران در این کنفرانس اعلام کردند که چندین تن شخصیت‌های برجسته بین‌المللی که از شرکت‌ کنندگان در گردهمایی عظیم ۳۰ژوئن در پاریس بوده‌اند، به‌عنوان شاکیان خصوصی وارد پرونده علیه توطئه تروریستی دیکتاتوری آخوندی شده‌اند.

 

عملیات تروریستی - ویلیام بوردون حقوقدان برجسته فرانسوی

در شروع این کنفرانس ویلیام بوردون حقوقدان برجسته فرانسوی و از وکلای شورای ملی مقاومت گزارشی درباره پیشرفت و وضعیت پرونده عاملان توطئه تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت از جمله دیپلمات‌تروریست دستگیرشده رژیم در آلمان ارائه کرد و ضمن اشاره به دیدار خودش و وکیل ریک وانرویسل با قاضی تحقیق پرونده توطئه تروریستی در آنورس بلژیک از جمله گفت، مظنونی که در فرانسه دستگیر شد سه هفته پیش به بلژیک منتقل شده است و لذا سیستم قضایی بلژیک اکنون سه نفر را تحت پیگرد دارد... اسدالله اسدی مسئولیت‌های مهمی در زمینه فعالیت‌های سرویس‌های مخفی رژیم ایران و اقدامات آن علیه مخالفان این رژیم داشته است. او در آلمان دستگیر شده و لذا از هیچ‌گونه مصونیتی نمی‌تواند برخوردار باشد.

ویلیام بوردون تأکید کرد که این پرونده شایسته توجه بسیار زیادی است؛ شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد این سوءقصد در بالاترین سطح رژیم ایران تصمیم‌گیری شده است... همه‌چیز به‌صورت تماماً حرفه‌یی صورت گرفته است.

ویلیام بوردون حقوقدان برجسته فرانسوی

عملیات تروریستی - ویلیام بوردون حقوقدان برجسته فرانسوی

 

عملیات تروریستی - وکیل ریک وانرویسل وکیل شاکیان خصوصی

پس از آن وکیل ریک وانرویسل که وکالت شاکیان خصوصی در این پرونده را برعهده دارد به سخنرانی پرداخت و از جمله گفت، ما امروز یک ماه و ده روز بعد از حمله خنثی‌شده علیه گردهمایی پاریس در اینجا هستیم... امروز لحظهٔ مهمی است که دوباره همه را (نسبت به این سوءقصد) بیدار کنیم... ما روی دو اتهام متمرکز شده‌ایم: تلاش برای قتل تروریستی و تلاش برای حمله تروریستی.

 

ریک وانرویسل افزود، ما فقط شورای ملی مقاومت را نمایندگی نمی‌کنیم، بلکه چند شاکی خصوصی شامل نمایندگان پارلمان اروپا و اعضای سنا و مجلس آمریکا و پارلمانترهای بلژیکی و ایتالیایی را نیز نمایندگی می‌کنیم... این پرونده بسیار مهم است.

وکیل ریک وانرویسل

عملیات تروریستی - وکیل ریک وانرویسل

 

عملیات تروریستی - سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر

سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر در سخنان خود در کنفرانس بروکسل گفت،. مبارزه مقاومت ایران نه تنها در خدمت مردم ایران، بلکه در خدمت تمامی خلق‌هاست. من در گردهمایی پاریس شرکت داشتم و یکی از چند صد شخصیت از کشورهای متعدد عربی و بین‌المللی بودم که می‌توانستند قربانیان بالقوه این حمله باشند... من هم یکی از شاکیان خصوصی در این پرونده توطئه تروریستی هستم و افتخار آن‌را دارم که با یکی از مدافعان قدیمی حقوق‌بشر یعنی ویلیام بوردون این کار را انجام بدهم.

سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر

عملیات تروریستی - سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر

 

سید احمد غزالی اضافه کرد، نگرانی اصلی ما بحث تروریسم است که مستقیماًً کشورهای عربی و مسلمان خودمان را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ ولی اکنون همه دنیا می‌فهمد که تروریسم هم‌چون سرطانی است که همه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.... سازمان مجاهدین خلق ایران اولین قربانی تروریسم حکومتی رژیم ایران است.... دهها هزار تن از مجاهدین (توسط این رژیم) به‌قتل رسیده‌اند... ما خواهان آن هستیم که (با پیگیری) این پرونده... یک گام بزرگ در برابر تروریسم (رژیم ایران) برداشته شود و بالاترین عاملان تروریسم در جهان شناخته بشوند.

 

عملیات تروریستی - سرژ دو پاتول نماینده پارلمان بروکسل

پس از آن سرژ دو پاتول نماینده پارلمان بروکسل در سخنانش گفت، آنچه تکان‌دهنده است وجود این تروریسم حکومتی علیه یک گردهمایی بزرگ با حضور انبوهی افراد و نیز شخصیت‌های خارجی است... این تروریسم حکومتی باید محکوم شود و دولتهای اروپایی و به‌طور خاص بلژیک باید دست به اقدام قضایی فشرده‌یی بزنند تا این تروریسم حکومتی افشاء شود... باید اقدام مناسبی علیه حکومتی در پیش گرفته شود که چنین اقدامی را انجام داده است.

سرژ دو پاتول نماینده پارلمان بروکسل

سرژ دو پاتول نماینده پارلمان بروکسل

 

 نماینده پارلمان بروکسل تأکید کرد، این امر به کل جامعه جهانی مربوط می‌شود... و باید چنین حکومتهایی محکوم شوند؛ این کاملاً غیرقابل قبول است... اپوزیسیون ایران اولین قربانی (این رژیم) است...

 

عملیات تروریستی - محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت

در ادامه کنفرانس بروکسل، محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت گفت: امروز مقاومت ایران یافته‌های خود را درباره تحقیقات پیرامون ساختار دستگاه تروریسم و اطلاعاتی رژیم به‌ویژه وزارت اطلاعات آن در اروپا و سرکردگان کلیدی توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی پاریس فاش می‌کند. اطلاعات مقاومت نشان می‌دهد که اسدی (دیپلمات‌تروریست دستگیر شده رژیم) از ژوئن ۲۰۱۴ مسئول پایگاه وزارت اطلاعات در اتریش بوده است. به‌مدت چندین سال، او از همان‌جا فعالیت‌های پایگاههای وزارت اطلاعات در اروپا را همآهنگ کرده است... از این‌رو اسدی مهم‌ترین پست را در وزارت اطلاعات در اروپا برعهده داشته است.

 

عملیات تروریستی - سوابق تروریستی اسدالله اسدی و اقداماتش علیه مجاهدین

وی با اشاره به سوابق تروریستی اسدالله اسدی و اقداماتش علیه مجاهدین و مخالفان رژیم در داخل کشور و همچنین در عراق به‌عنوان دبیر سوم پیشین سفارت آخوندها، افزود: پایگاههای وزارت اطلاعات در سفارت‌خانه‌های رژیم تحت فرماندهی «سازمان اطلاعات و جنبش‌های خارجی» است... که یکی از مهم‌ترین قسمت‌های وزارت اطلاعات و در پی عملیات تروریستی و جاسوسی در خارج از ایران است... مسئولیت این نهاد برعهده رضا امیری مقدم از وزارت اطلاعات (رژیم آخوندی) است... که مستقیماًً با وزیر اطلاعات و امنیت این رژیم محمود علوی در ارتباط است... امیری مقدم همچنین فرماندهی توطئه تروریستی (رژیم علیه مجاهدین) در آلبانی را برعهده داشت.

 

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

عملیات تروریستی - کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

 

عملیات تروریستی - تصمیم توطئه تروریستی توسط شورای عالی امنیت (رژیم) و  تصویب آن توسط خامنه‌ای 

محمد محدثین با تأکید بر این که: تصمیم توطئه تروریستی علیه گردهمایی مقاومت در ژانویه ۲۰۱۸ در شورای عالی امنیت (رژیم) و بعد از تصویب آن توسط خامنه‌ای اتخاذ شد؛ به تلاش‌های گسترده رژیم از طریق «فشار و مذاکره» برای جلوگیری از استرداد اسدالله اسدی دیپلمات تروریست دستگیرشده رژیم از آلمان به بلژیک و برای بازگرداندن او به اتریش با هدف انتقالش به تهران اشاره کرد وی سپس خواسته‌های مقاومت ایران رااز جمله چنین ذکر کرد:

عاملان این توطئه تروریستی، از جمله کسانی که در آلمان و بلژیک دستگیر شدند، باید در برابر عدالت قرار گیرند و به‌خاطر جنایاتشان، بدون در نظر گرفتن ملاحظات سیاسی، مجازات شوند.

عوامل و جاسوسان وزارت اطلاعات در کشورهای اروپایی باید دستگیر، محاکمه و اخراج شوند.

سفارتها و دفاتر نمایندگی رژیم آخوندی در اروپا باید بسته شود.

مسئول کمیسیون خارجه شورا تأکید کرد: «نباید به این رژیم در دوران پایانی آن، فرصت تضعیف امنیت کشورهای اروپایی و پناهندگان و مخالفان ایرانی در اروپا داده شود».

 

 

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

عملیات تروریستی - کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

عملیات تروریستی - کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

عملیات تروریستی - کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

عملیات تروریستی - کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

عملیات تروریستی - کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل


مرکز مبارزه با تروریسم در آمریکا: دیپلمات مرگبار ایران

مرکز مبارزه با تروریسم در وست پوینت West point آمریکا در مطلبی به قلم متیو لویت در مورد توطئه تروریستی رژیم ایران در ویلپنت پاریس که منجر به دستگیری یک دیپلمات تروریست این رژیم و چند تن از مزدورانش شد، از جمله نوشت، دهه‌هاست که تهران عوامل خود را به‌منظور قتل و دیگر اقدامات تروریستی به اروپا می‌فرستد.

 

عملیات تروریستی - دستگیری دیپلمات و افسر اطلاعات رژیم ایران

یک دیپلمات ایرانی سفارت تهران در وین، اطریش، در کشور آلمان دستگیر و متهم به توطئه برای ارتکاب قتل و فعالیت به‌عنوان یک مأمور خارجی می‌شود. مقامات مشکوک هستند که این دیپلمات به‌نام اسدالله اسدی، یک زوج ایرانی که در بلژیک زندگی می‌کنند را استخدام کرد تا یک بمب‌گذاری را در یک گردهمآیی اپوزیسیون رژیم ایران در مرکز کنگره ویلپنت در نزدیکی پاریس اجرا کنند وی در ملاقاتی با آنها در لوگزامبورگ در اواخر ژوئن ۲۰۱۸ به آنها ۵۰۰گرم مواد منفجره تی.ای.تی.پی داد. هدف، جلسه سالانه شورای ملی مقاومت ایران مستقر در پاریس بود که شامل مجاهدین خلق نیز می‌شود.

بنا‌به‌گفته دادستانهای آلمان، اسدی یک دیپلمات معمول نبود بلکه یک افسر اطلاعات (رژیم) ایران بود که تحت پوش دیپلمات عمل می‌کرد. در یک بیانیه، دادستانها، اسدی را به وزارت اطلاعات و امنیت (رژیم) ایران ربط دادند که کار اصلی آن شامل مراقبت و مبارزه با گروه‌های اپوزیسیون در داخل و خارج ایران است.

یک مقام ارشد وزارت‌خارجه آمریکا گفت: «آمریکا از همه کشورها می‌خواهد تا به‌دقت دیپلمات‌های سفارتخانه‌های ایران را مورد بررسی قرار دهند تا نسبت به امنیت کشورشان اطمینان حاصل کنند. اگر ایران قادر به حمله بمب‌گذاری در پاریس است، آنها می‌توانند در هر کجای جهان دست به حمله بزنند و ما همه کشورها را ترغیب می‌کنیم که در رابطه با ایران که از سفارتخانه‌هایش به‌عنوان پوشش دیپلماتیک برای طراحی حملات تروریستی استفاده می‌کند، فعال باشند».

در مارس ۲۰۱۸ مقامات کشور آلبانی نیز دو عامل رژیم ایران را بعد از آن که آنها در حال شناسایی یک محل که قرار بود جشن سال نو ایرانی در آنجا برگزار شود، بودند، به اتهام تروریسم دستگیر کردند...

 

عملیات تروریستی - سران رژیم ایران با تاریخچه‌ای از ترور

در موارد دیگر، دیپلمات‌های ایرانی درگیر تروریسم و یا شناسایی اهداف احتمالی برای حمله بی‌سر و صدا دستگیر و اخراج شده‌اند. به‌عنوان مثال، بنا‌به اطلاعات تهیه شده توسط مرکز ضدتروریسم ملی، در آوریل ۲۰۱۳، دو افسر اطلاعات ایران که به‌عنوان دیپلمات در بوسنی هرزگوین بودند، بعد از آن که درگیر جاسوسی و "ارتباط با تروریسم" بودند از این کشور اخراج شدند... بنا بر یک ارزیابی جامعه اطلاعاتی آمریکا در سال ۱۹۸۷، چندین سازمان در دولت ایران درگیر تروریسم هستند.

دیپلمات‌های ایرانی کاملاًً درگیر بمب‌گذاریهای ۱۹۹۲ سفارت اسراییل و ۱۹۹۴ مرکز جامعه یهودیان آمیا در آرژانتین بوده‌اند.

بین سال‌های ۱۹۷۹ و ۱۹۹۴، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا گزارش کرد که ایران "پناهندگان سیاسی و ناراضیان ایرانی را در آلمان غربی، انگلیس، سوئیس و ترکیه را به‌قتل رسانده است". در این بازه زمانی بیش از ۶۰نفر هدف ترور قرار گرفته‌اند. در بسیاری موارد، اعضای حزب‌الله نقش متخصصان لجستیک و یا قاتل را در این توطئه‌ها داشته‌اند.

در ۱۳ژوئیه ۱۹۸۹، عبدالرحمان قاسملو، دبیرکل حزب دموکرات کردستان ایران؛ عبدالله قادری آذر، نماینده این حزب در اروپا؛ و فاضل رسول، یک کرد عراقی که نقش واسط را داشت در حالیکه با هیأتی از دولت ایران در آپارتمانی در وین ملاقات می‌کردند، به‌قتل رسیدند...

 

عملیات تروریستی - فرمان به‌قتل سلمان رشدی و قتل دکتر کاظم رجوی

کمتر از یک‌سال بعد از قتل‌های صورت گرفته در وین و تلاش برای قتل سلمان رشدی در لندن، کاظم رجوی، سفیر سابق ایران در ملل‌متحد و برادر رهبر گروه اپوزیسیون ایران مجاهدین خلق، به‌قتل رسید. در ۲۴آوریل ۱۹۹۰ در کوپه، سوئیس، خودروی وی توسط ۲خودرو به کنار جاده رانده شد و ۲مرد مسلح از یکی از خودروها خارج و به روی وی آتش باز کردند...

بنا بر گزارش قاضی تحقیق سوئیسی، شواهد دال بر دخالت مستقیم یک یا چند مقام سرویس‌های ایرانی در این قتل است. رویهم‌رفته، ۱۳مظنون وجود داشت که همگی با پاسپورت‌های رسمی ایرانی به سوئیس سفر کرده بودند...

علنی‌ترین قتل‌هایی که حزب‌الله برای اربابان ایرانی خود انجام داد در ۱۷سپتامبر ۱۹۹۲ بود که طی آن صادق شرفکندی، دبیرکل حزب دموکرات کردستان ایران، و ۳همکار وی را در رستوران میکونوس در برلین به‌قتل رساندند. در این عملیات نیز دیپلمات‌های ایرانی شرکت داشتند.

یک دادگاه برلین در نتیجه تحقیقاتش گفت که این حمله توسط یک سلول حزب‌الله و به دستور دولت ایران صورت گرفت...

بنا‌به‌گفته ابوالقاسم مصباحی که خود را یکی از بنیانگذاران سرویس امنیتی رژیم ایران معرفی کرد، تصمیم برای دست زدن به این حمله توسط "کمیته ویژه عملیات" که شامل رئیس‌جمهور رفسنجانی، وزیر اطلاعات فلاحیان، وزیرخارجه علی‌اکبر ولایتی، نمایندگان دستگاههای امنیتی و مهمتر از همه علی خامنه‌ای بود، گرفته شد...

کاظم دارابی یک عضو سابق سپاه پاسداران و حزب‌الله که از سال ۱۹۸۰ در آلمان زندگی می‌کرد نیز به یک حمله به فستیوال فرهنگی ایران در دوسلدورف در سال ۱۹۹۱ مرتبط بود. قبل از فستیوال، اطلاعات آلمان مکالمه تلفنی را کشف کرد که در آن فردی در مرکز فرهنگی ایران در کلن که مرتبط با وزارت اطلاعات ایران است به دارابی می‌گوید که چند "دوست عرب" را از برلین بردارد و به دوسلدورف برود. دارابی و همدستانش که مسلح به هفت‌تیر، گاز، سلاح و چماق بودند به اعضای گروه اپوزیسیون ایرانی مجاهدین خلق که یک میز کتاب و عکس در این فستیوال داشتند، حمله کردند. چندین عضو مجاهدین خلق به‌شدت زخمی شدند...

 

عملیات تروریستی - دست داشتن عالی‌ترین مقامات رژیم ایران در تروریسم

از نظر عالی‌ترین دادگاه جنایی آلمان، قتل گستاخانه ۴ایرانی ناراضی در میکونوس در ملأعام نشانه دست داشتن عالی‌ترین سطوح رژیم ایران در تروریسم بود...

با شناسایی رئیس‌جمهور رفسنجانی و خود خامنه‌ای به‌عنوان سازمان‌دهندگان قتل، حکم این بود که "قدرتمندان ایرانی نه تنها اجازه حملات تروریستی در خارج را می‌دهند... بلکه خود آنها این حملات را راه‌ میاندازند"...

 

عملیات تروریستی - قطع رابطه دیپلماتیک و بستن مراکز رژیم ایران

در حالیکه به‌دنبال این حکم بسیاری از دولتهای اروپایی سفرای خود را از ایران فراخواندند اما این انجماد دیپلماتیک تنها چند ماه طول کشید. و بهمراه آزاد شدن مرتکبان اینکار یعنی دارابی و رحایل، هیچیک از رهبران ایران (رفسنجانی، فلاحیان، ولایتی یا خامنه‌ای) که در حکم دادگاه نام برده شدند، هیچگاه پاسخگوی این حمله قرار نگرفتند...

به‌دنبال توطئه‌های تروریستی ایران در خارج در اواخر سال‌های ۱۹۸۰، جامعه اطلاعاتی آمریکا این‌طور نتیجه‌گیری کرد که "در بلندمدت، ایران تنها در صورتی از تروریسم دست برخواهد داشت که مدارک دال بر نقشش منجر به اقدامات قوی و متحد توسط جامعه بین‌المللی گردد که از جمله شامل اعمال تحریم باشد. این می‌تواند شامل قطع روابط یا فراخواندن سفرا باشد." اما تا به امروز، چنین نشده است.


نامه آنتونیو استانگو رئیس فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا در مورد توطئه تروریستی رژیم ایران در اروپا

 

آنتونیو استانگو رئیس فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا طی نامه‌یی به وزیر امور خارجه این کشور نوشت:‌

مواد انفجاری برای بمب‌گذاری در گردهمایی ایرانیان توسط اسدالله اسدی، یک دیپلمات رسمی رژیم ایران به تروریستها تحویل داده شده بود. رابطه دولتهای دموکراتیک با رژیم ایران که نقش آن در سازماندهی تروریسم بین‌المللی آشکار بوده است بایستی با قاطعیت هر چه تمامتر همراه باشد.

 

متن کامل نامه رئیس فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا

آقای وزیر

به‌عنوان رئیس فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا – کمیته ایتالیایی هلسینگی، به‌عنوان بخشی از هیأت ایتالیایی شامل پارلمانترها، اعضای شورای استان، انجمنهای غیردولتی و سایر شخصیتها به رهبری سفیر جولیو ترتزی و سناتور روبرتو رامپی در گردهمایی سالانه اپوزیسیون ایران که توسط شورای ملی مقاومت ایران سازماندهی شده بود شرکت داشتم، در این گردهمایی دهها هزار ایرانی از کشورهای مختلف و هیئت‌هایی از سایر شخصیتهای اروپایی، آمریکای شمالی، استرالیا، آفریقای شمالی و خاورمیانه شرکت داشتند که در میان آنها نخست وزیران پیشین کانادا، آلبانی و الجزایر، استفان هارپر و پاندلی مایکو و سید احمد غزالی، وزیر خارجه پیشین فرانسه برنارد کوشنر، نیوت گینگریچ (رئیس پیشین کنگره آمریکا)، رودی جولیانی و رئیس سابق اف بی‌ آی لوئیس فری حضور داشتند.

سپس از طریق یک اطلاعیه از طرف دادستانی فدرال بلژیک مطلع شدیم که دو تروریست در آن کشور دستگیر شده‌اند زیرا در پی آن بودند که خودشان را با مواد منفجره‌یی که همراه داشتند به محل گردهمایی برای انجام سوءقصد تروریستی برسانند. این مواد را اسدالله اسدی، یک دیپلمات رژیم ایران که رسماًً در سفارت رژیم ایران در وین در حال خدمت است و در آلمان دستگیر شده به آنها داده است. نفر چهارم هم که در ارتباط با این طرح بود در فرانسه دستگیر شد.

ما سالهاست وضعیت وحشتناک حقوق‌بشر در ایران را دنبال می‌کنیم و شاهد سرکوب مستمری که از دسامبر گذشته تا کنون به‌دنبال موجی از تظاهرات اعتراضی که اکنون تمامی شهرهای ایران و همه قشرهای جامعه را فراگرفته هستیم،

ما معتقدیم که رابطه دولتهای دموکراتیک با رژیم آخوندها (به‌ویژه بعد از سرکوب مردم ایران و به‌دنبال موج تظاهرات اعتراضی که از سال گذشته شهرهای ایران و همه قشرهای جامعه را فرا گرفته)، یعنی رژیمی که نقش آن در تأمین مالی و سازماندهی تروریسم بین‌المللی همواره آشکار بوده، بایستی با قاطعیت هر چه تمامتر همراه باشد.

                                                                          آنتونیو استانگو رئیس فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا


سوزنامه کیهان خامنه‌ای پس از شکست عملیات تروریستی علیه مجاهدین

به‌دنبال دستگیری اسدالله اسدی سرکرده ایستگاه اطلاعاتی رژیم در اتریش توسط پلیس آلمان، کیهان خامنه‌ای روز ۲۰تیر۹۷ به گوشه‌یی از سوابق دیپلمات - تروریست رژیم اشاره کرده و می‌نویسد:

« اتهام دیپلمات ایرانی حاج اسدالله اسدی که یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس است و پیش از این خود در خنثی‌سازی دهها عملیات (مجاهدین) نقش مهمی داشته،...هیچگونه مبنای مستند و مستدل ندارد»!

به نظر می‌رسد در ولایت خامنه‌ای تحویل دادن مواد انفجاری به مزدوران در لوکزامبورگ و صدور دستور بمب‌گذاری در گردهمایی ایرانیان در پاریس و به دام افتادن در حال عبور از خاک آلمان با پاسپورت دیپلماتیک، اصلاً دلیل ارتکاب جنایت و تروریسم نیست. بلکه انجام وظایف دیپلماتیک محسوب می‌شود!

 

عملیات تروریستی - تروریسم تحت پوشش تسهیلات دیپلماتیک

کیهان خامنه‌ای در ادامه معرفی حاج –پاسدار- دیپلمات- تروریستٍ رژیم به‌عنوان یک جنایتکارجنگی، با آه و فغان و به سبک امت نالان سوی جماران،اضافه می‌کند:

«به یاد آوریم در این عصر اطلاعات و دنیای ارتباطات، و سکوت خبری در دستگیری دیپلمات ایرانی حاج اسدالله اسدی، خانواده او که از اقشار حزب‌اللهی و جان برکف نظام بوده و هستند، چه کشیدند و به چه مراکز دولتی نامه نوشته و تظلم‌خواهی کردند و بی‌پاسخ ماندند»

در بخش دیگری از سوزنامه مضحک ارگان ولی‌فقیه ارتجاع که تحت عنوان «بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی چه شد؟ » درج شده، و حساب باز کردن رژیم روی تسهیلات دیپلماتیک برای استفاده در تروریسم را برملا می‌کند، چنین آمده است:

«طبق کنوانسیونهای بین‌المللی امکان دستگیری یا بازداشت هیچ دیپلماتی به دلایل واهی و بی‌اساس وجود ندارد...اما تیم اطلاعاتی اروپا در یک اقدامی هماهنگ و به دستور دستگاه اطلاعاتی فرانسه، از پلیس آلمان می‌خواهند دیپلمات ایرانی که شاغل در سفارت کشور مان در وین اتریش است را در جنوب آلمان دستگیر کند! و الآن نزدیک به ده روز است که دیپلمات کشور مان در بازداشت کشور آلمان است و وزارت امور خارجه ما تنها کاری که در این زمینه انجام داده احضار سفرای اتریش، آلمان و فرانسه و اعلام مراتب اعتراض به این حرکت بوده است! و طرف مقابل نیز به‌راحتی این اعتراض کشور مان را نپذیرفته و حتی تهدید کرده که دیپلمات ما را از مصونیت دیپلماتیک خارج می‌کند!»

 

 

مطالب مرتبط:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8816364-b11d-492a-a7ad-cfe0d06ad275"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات