728 x 90

راهپیمایی کارگران راه‌آهن تبریز

تبریز. اعتصاب و تجمع کارکنان راه آهن.۹۷۰۵۰۸
تبریز. اعتصاب و تجمع کارکنان راه آهن.۹۷۰۵۰۸

کارگران قراردادی شرکت «گسترش آهن راه» پس از شش روز اعتصاب، روز یکشنبه ۷مرداد ۹۷ در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود در ایستگاه راه‌آهن تبریز تجمع کردند و شب را در آنجا سپری کردند.

تبریز.تحصن شبانه کارگران راه‌آهن تبریز

تبریز.تحصن شبانه کارگران راه‌آهن تبریز

کارگران تجمع کننده با اعلام این‌که حقوق آنها ماهها است که پرداخت نشده و نسبت به کاهش ضریب سختی کار و عدم تسویه مطالباتشان تحصن و اعتراض کرده‌اند گفتند که اعتصاب آنها از حوزه سلماس شروع شده و در طول هفته به حوزه‌های تبریز، صوفیان، عجب شیر، مرند و شفاخانه گسترش یافته است.

تبریز. اعتصاب و تجمع و راهپیمایی کارکنان راه‌آهن

تبریز. اعتصاب و تجمع و راهپیمایی کارکنان راه‌آهن

تبریز. تکمیلی اعتصاب و تجمع و راهپیمایی کارکنان راه‌آهن

تبریز. تکمیلی اعتصاب و تجمع و راهپیمایی کارکنان راه‌آهن

راه‌آهن آذربایجان به‌عنوان یکی از نواحی نوزده‌گانه راه‌آهن ایران در محورهای تبریز - میانه، تبریز- جلفا، تبریز- رازی، مراغه - ارومیه و در آینده نزدیک میانه - بستان آباد فعال است و خطوط ریلی این ناحیه به حدود یک‌هزار و ۱۰۰کیلومتر می‌رسد.

 

اعتصاب کارگران راه‌آهن در شهرهای مختلف

روز یکشنبه ۷مرداد ۹۷ کارگران راه‌آهن زنجان اعتصاب خود را ادامه دادند. این کارگران در اعتراض به عدم دریافت چهار ماه حقوق و ۱۳ماه بیمه اعتصاب کرده‌اند.

کارگران راه‌آهن ایستگاههای نیشابور، سبزوار، کاشمر و عطار در اعتراض به دریافت نکردن سه ماه حقوق خود اعتصاب کرده و در مقابل فرمانداری نیشابور تجمع کردند.

روز شنبه ۶مرداد ۹۷ کارگران گسترش آهن راه حوزه آذربایجان در شرفخانه در اعتراض به دریافت نکردن حقوق‌شان برای ششمین روز اعتصاب خودشان را ادامه دادند. قرار بر این بود که تا ۵مردادماه حقوق معوقه اردیبهشت ماه به کارگران پرداخت شود اما هنوز هیچ پرداختی صورت نگرفته است.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ca81657-4e7e-4e37-869e-8872923eb8a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات