728 x 90

روضه‌خوانی روحانی به‌خاطر تحریم خامنه‌ای و حسرت مذاکره با آمریکا

آخوند روحانی
آخوند روحانی
  • آخوند روحانی و حسرت مذاکره با آ‌مریکا
  • روضه‌خوانی پر عجز و لابه به‌خاطر تحریم خامنه‌ای و سرخ کردن صورت نظام با سیلی!
  • اشک و آه رئیس‌جمهور ارتجاع با یادآوری مذاکرات ۱۷روزه ظریف در برجام
  • روحانی: ۱۷شبانه روز اونهم توی ماه رمضان ۱۷شبانه روز...  خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی؟!

آخوند روحانی بعد از تحریم خامنه‌ای و بیت‌العنکبوت وی توسط آمریکا به‌عنوان بزرگترین مرکز جنایت و فساد و ترور در ایران که در روز سه‌شنبه چهارم تیرماه ۹۸ از تلویزیون رژیم آخوندی پخش می‌شد گفت:

حالا توی این سردرگمی‌ها و سرخوردگی‌ها افتادند به اقدامات غیرمعقول و یاوه‌ گویی‌ها، هیچ حکومتی که یک ذره خرد داشته باشه تدبیر داشته باشه می‌آید بالاترین مقام یک کشور او نهم نه تنها مقام سیاسی مقام سیاسی مقام دینی مقام اجتماعی مقام معنوی او نهم نه این‌که یک فردی رهبر ایران است رهبر عاشقان ایران و انقلاب اسلامی و مسلمانان و شیعیان در سراسر جهان است. رهبری ایران که فقط تعلق به ایران نداره که این‌ همه مردم توی لبنان این‌ همه مردم توی سوریه این‌ همه مردم توی عراق این‌همه مردم در افغانستان این‌ همه مردم در پاکستان در کویت همه جا شیعه غیرشیعه، علاقمند هستند عاشق هستند مقلد هستند مطیع هستند یک آدم این‌قدر عقلش را از دست بده و بیاید یک کار وقیحانه و احمقانه‌ای انجام بدهد که چی؟ رهبری یک کشور را بگوید من می‌خواهم تحریم بکنم تحریم بکنم چی؟ که نیایید آمریکا، خوشمزه است ما حالا اونها را راه نمی‌دهیم اینها می‌گویند شما نیائید، تحریم برای چی؟ اموال رهبری را ما می‌خواهیم تصرف کنیم اموال رهبری یک حسینیه است اونجا و یک خانه ساده، رهبران ما که مثل رهبران بقیه کشورها نیستند که در حسابهای خارجی‌شان میلیاردها پول داشته باشند که شما بخواهید اون را تحریم کنید تصرف کنید مسدود بکنید.

خب این نشان می‌دهد که دشمن ما در یک شرایط غیرعادی قرار گرفته در یک رفتار غیرعادی قرار گرفته به‌نظر من این اقدامات روحیه مردم ما را می‌برد بالا می‌فهمند که دشمن ما دیگه کاملاً از مسیری که مسیر عقلانی هست به‌طور کامل خارج شده مگه اینها نمی‌گویند با هم مذاکره کنیم؟ خب اگر شما راست می‌گویید می‌خواهید مذاکره کنید همزمان با مذاکره اونوقت دنبال این هستید که وزیر خارجه را هم تحریم کنید؟ پس معلوم است دروغ می‌گویید آخه شما صبر می‌کردید لااقل یک مدتی دنیا تردید می‌کرد که شما راست می‌گویید شما دروغ می‌گید بلافاصله دروغگویی خودتان را ثابت کردید ثابت کردید شما دروغ می‌گید شما راست نمی‌گید شما دنبال مذاکره نیستید اگر شما دنبال مذاکره بودید ما که مذاکره می‌کردیم با هم که.

 

مگه شما وقتی توی ۱+۵بودید بودید توی برجام بودید به‌طور منظم در کمیته‌ها همدیگه را ملاقات نمی‌کردید؟

من فکر می‌کنم که شاید در تاریخ انقلاب ما سابقه نداشته از ۴۰سال تا همین سالهای اخیر که وزیر خارجه ما با وزیر خارجه آمریکا اونقدر با هم حرف زده باشند. ۱۷شبانه روز اونهم توی ماه رمضان ۱۷شبانه روز به‌طور مداوم با هم مذاکره می‌کردند تا این‌که این توافق حالا غیر از مذاکرات ماههای قبلش مراحل آخری را من می‌گویم پس ما که اهل مذاکره بودیم ما که مذاکره کردیم با شما در مذاکره هم به نتیجه رسیدیم کی اینها را زیر پا گذاشت کی بهم زد؟.. ما می‌فهمیم هدفتون این است که این نظام بزرگ و این ملت ایران را به زانو در بیاورید این را ما می‌دانیم اما هر چه می‌روید سرخورده می‌شوید هر راهی می‌روید به بن‌بست می‌خورید سرتان به دیوار می‌خورد.

گفت که اون شعر معروف خودمان گفت:

صد بار بدی کردی و دیدی ثمرش را...

خوبی چه بدی داشت که یکبار نکردی.

حالا شما این‌ همه تو این چهل سال علیه ایران کار کردید حالا یکبار هم شما بیایید کار خوب بکنید یک دفعه کار درست انجام بدهید ببینید این کار درست نتیجه می‌دهد یا نه؟...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cfe0dda9-d372-4944-bcf2-34c3072c7af9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات