728 x 90

رویترز - کشف محموله بزرگ هروئین در کشتی رژیم ایران

کشف محموله بزرگ هروئین در کشتی رژیم ایران
کشف محموله بزرگ هروئین در کشتی رژیم ایران

پلیس ایتالیا روز پنجشنبه فاش ساخت ۲۷۰کیلو گرم هروئین مخفی شده در یک کانتینر را که با یک کشتی از ایران رسیده بود را کشف کرد. کشفی که پلیس ایتالیا آن را در ۲۰سال اخیر این کشور بی‌سابقه توصیف می‌کند.

خبرگزاری رویترز با مخابره این خبر افزود: این کشتی از بندرعباس آمده و در هامبورگ آلمان و والنسیا در اسپانیا پیش از رسیدن به بندر جنوا توقف کرده بود.

رویترز افزود: پلیس این هروئین را که در محموله‌های گل رس انبار شده بود، کشف کرد.

کشف محموله بزرگ هروئین در کشتی رژیم ایران

کشف محموله بزرگ هروئین در کشتی رژیم ایران

 

رویترز نوشت: به گفته سخنگوی پلیس ایتالیا معلوم نیست این محموله هروئین که در میان بنتونیت خاک‌ رس جاسازی شده بود چه وقت و کجا در کشتی بارگیری شده است.

مأموران پلیس ایتالیا اجازه دادند تا بخش کوچکی از این محموله به‌دست قاچاقچیان برسد سپس با تعقیب کامیون حامل هروئین به شهر روزندال هلند رسیدند. مأموران ایتالیایی و هلندی زمانی که این کامیون به انباری در این شهر رسید وارد عمل شدند و دو مرد ترکیه‌ای تبار را دستگیر کردند.پلیس گفت: تحقیقات ادمه دارد تا که این کل شبکه‌یی که ترتیب این تجارت مواد مخدر را می‌دهد ردیابی شود و این امر یکبار دیگر نشان می‌دهد که بندر جنوا محل تلاقی محموله‌های مواد مخدر است که به مقصد باقی اروپاست ».

کشف محموله بزرگ هروئین در کشتی رژیم ایران

کشف محموله بزرگ هروئین در کشتی رژیم ایران

 

بیشتر بخوانید:

کشف ۱۵۰کیلو گرم هروئین دو کامیون ایرانی در آلمان

دادستانی فدرال و پلیس جنایی آلمان روز پنجشنبه ۳۰دی ۹۵از کشف دو کامیون ایرانی حامل مواد مخدر در این کشور خبر دادند. پلیس آلمان این دو کامیون را روز سه‌شنبه ۲۷دی توقیف و دو راننده ایرانی ۳۷ساله و ۴۱ساله آن را بازداشت کردند.
مأموران در بازرسی با کمک یک سگ موادیاب محموله هروئین به قیمت میلیونها یورو را کشف کرده‌اند.
به گفته دادستانی فدرال آلمان، کامیون‌ها از ایران و از راه ترکیه به آلمان آمده‌اند و قرار بوده که مواد مخدر را در کشورهای اروپا پخش کنند.
رژیم آخوندی پیش از این چند بار با ترفندهای مختلف مواد مخدر به اروپا قاچاق کرده بود از جمله در تابستان سال جاری مأموران گمرک بلغارستان یک کامیون ایرانی حامل ۲۰۰کیلو گرم هروئین را کشف کردند.
در سال ۲۰۱۴. حدود ۳۳۰کیلو گرم هروئین در قوطی‌های خیارشور و سیرترشی جاسازی شده بود.
پیش‌تر نیز در فرودگاه لایپزیک، ۴۵کیلو هروئین در تار و پود فرش‌هایی که از ایران وارد شده بودند کشف شد.

 

صادرات هروئین به هلند در قوطیهای رب گوجه فرنگی

۱۷تیرماه ۹۵- در تازه‌ترین شیوه قاچاق مواد مخدر به اروپا، رژیم آخوندی از قوطیهای رب گوجه استفاده کرده است. بنا‌ به گزارشهای منتشر شده مأموران گمرک مرز ترکیه - بلغارستان یک محموله ۲۰۰کیلوگرمی هروئین در یک کامیون که از ایران راهی هلند بوده کشف کردند. بار این کامیون قوطی‌های رب‌ گوجه‌ فرنگی بوده که مواد مخدر در آنها جاسازی شده بود. مأموران گمرگ هنگام بازرسی قوطی‌ها و عبور آنها از دستگاه اشعه ایکس متوجه ترکیب غیرمعمول این قوطی‌ها شدند. آنها پس از باز کردن تعدادی از قوطی‌ها در آنها مواد مخدر پیدا کردند. ارزش محموله هروئین کشف شده ۹میلیون یورو ارزیابی شده است. این کامیون از ایران راهی هلند بوده است. پیش از این رژیم در مورد هروئین در شیشه‌های سیر ترشی و خیارشور در محموله‌های ارسالی از ایران به مقصد کشورهای اروپایی جاسازی شده بود که توسط پلیس مرزی آلمان کشف شد.

العربیه طی گزارشی درباره قاچاق مواد مخدر نوشت: «اسناد و مدارک ویکی‌لیکس نشان می‌دهد که رژیم ایران بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر در جهان به‌شمار می‌رود. این رژیم به تلاشها خود برای ارسال گسترده مواد مخدر به کشورهای عربی ادامه می‌دهد.
بر اساس تلگرامهای منتشر شده برخی فرماندهان سپاه پاسداران در عملیات قاچاق مواد مخدر دست دارند. تلگرام محرمانه‌یی که در تاریخ (۲۲خرداد۸۸) از سفارت آمریکا در باکو فرستاده شده بود نشان می‌دهد حجم محموله‌های هروئین ارسالی از ایران به آذربایجان از ۲۰کیلو گرم در سال ۲۰۰۶به ۵۹هزار کیلو گرم تنها در سه ماهه اول سال ۲۰۰۹افزایش یافته است.

 

کشف هروئین داخل ظروف خیارشور صادراتی رژیم ایران به آلمان

اداره فدرال جنایی آلمان روز پنجشنبه اعلام کرد ۳۳۰کیلو گرم هروئین جاسازی شده را در محموله‌ای از ایران کشف کرد. رادیو آلمان گفت: این بزرگ‌ترین محموله هروئینی است که در طول چند دهه گذشته در آلمان کشف و ضبط شده است. بازرسان می‌گویند، این مواد را (۳۱شهریور) در محموله‌ای که از ایران فرستاده شده و در ظروف حامل خیارشور و سیرترشی جاسازی شده بود، پیدا کرده‌اند. محل کشف این مواد شهر هسن اعلام شده است. دو برادر ۳۰و ۳۵ساله در همین رابطه دستگیر شده‌اند..
تا کنون بارها فاش شده است که وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در ترانزیت مواد مخدر دست دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a55bf7e-35d7-4c1d-b8d0-3febcee72a46"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات