728 x 90

سناتور تام کاتن: جواد ظریف دیگر نمی‌تواند به اروپا و آمریکا سفر کند

سناتور تام کاتن
سناتور تام کاتن

سناتور تام کاتن عضو برجسته سنای آمریکا در واکنش به توئیتهای وزیر خارجه رژیم آخوندی گفت: جواد ظریف می‌تواند هر چه بخواهد از تهران توئیت کند زیرا اواخر این هفته با تحریم‌هایی مواجه می‌شود که دیگر نمی‌تواند به اروپا و آمریکا سفر کند و دیگر نمی‌تواند پول مردم را در هتل‌های ۵ستاره خرج کند.

تان کاتن که با فاکس‌ نیوز مصاحبه می‌کرد افزود:‌ تحریم‌های امروز مشخصاً متوجه خامنه‌ای خواهد بود. بنا به گزارشها وی دارای سرمایه۲۰۰میلیارد دلاری است که او را یکی از ثروتمندترین و طمع کارترین افراد جهان قرار داده است.

 

سناتور تام کاتن به خویشتنداری رئیس‌جمهور آمریکا در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: رهبران (رژیم) ایران اگر بخواهند کماکان به صدور بحران متوسل شوند و سرانجام به یک شهروند آمریکایی یا یک نیروی نظامی آمریکا آسیب برسانند، نباید انتظار داشته باشند این وضعیت اینچنین ادامه پیدا کند.

 

وی به فشار حداکثری آمریکا بر رژیم ایران اشاره کرد و گفت: فشار حداکثری رئیس جمهور، رژیم ایران را در سخت‌ترین وضعیت استراتژیک که در ۴۰سال گذشته از ۱۹۷۹ با آن مواجه نبوده قرار داده است.

 

تام کاتن افزود: نهایتاً رژیم ایران متوجه خواهد شد که آمریکا نه تنها برنامه اتمی این رژیم را بلکه کارزار تروریستی آنها را در سراسر خاورمیانه و تجاوز علیه شرکای آمریکا را تحمل نخواهد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3eb7798-60cb-43b5-89f7-0315418830da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات