728 x 90

سیل پیش‌بینی شده در نظام ضدمردمی و غارتگرآخوندها

یک سیل پیش‌بینی شده، شهرها و روستاهای ایران را درمی‌نوردد.

در غیاب امدادهای نظام عصرحجری آخوندها که تمامی زیرساخت‌های مملکت را در ۴۰سال اخیر نابود کرده‌اند‌، اکنون مردم بی‌دفاع ایران با بیل و کیسه شن به مقابله با سیل برخاسته‌اند در حالی‌که بنا‌ به‌گفته استاندار معزول گلستان صدها نفر از مقامات عالی‌رتبه رژیم آخوندها در همین لحظات همراه با خانواده‌هایشان در اروپا تعطیلات عید را به خوشی سپری می‌کنند!

صدها هموطن جان‌باخته و هزاران مجروح و مفقود اولین آمارهای این ضایعه ملی است.

سیل پس از گلستان و مازندران در دومین گام خود شهرهای شیراز، خرم‌آباد، قصرشیرین و آبادان و بسیاری شهرهای کرمانشاه و خراسان شمالی را فراگرفته و در مجموع ۲۷استان از ۳۱استان کشور را تهدید می‌کند.

اکنون تهران در آماده‌باش به‌سر می‌برد شهری که هیچ زیرساخت مناسبی نداشته و فاقد دفاع مدنی می‌باشد.

مریم رجوی صمیمانه‌ترین همدردیها و تسلیتهای خود را به بازماندگان قربانیان فاجعه سیل به‌ویژه در شیراز و دیگر مناطق سیل‌زده ابراز داشت و جوانان غیور در سراسر کشور را به کمک‌رسانی فعال به سیل‌زدگان در فارس، لرستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، بوشهر، ایلام، قم، کرمانشاه، گلستان و دیگر نقاط کشور فراخواند.

خانم رجوی افزود: «رژیم آخوندی و سردمداران فاسد آن و سپاه پاسداران با نابودی محیط‌زیست، باعث تشدید هر چه بیشتر این سیل ویرانگر شدند و از سوی دیگر با چپاول اموال مردم و به هدر دادن آنها در سرکوب و تروریزم و جنگ‌افروزی و پروژه‌های ضدملی اتمی و موشکی، شهرها و روستاهای کشور را به ویرانی کشانده، از حداقل زیرساختها محروم کرده‌ و در مقابل حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل بی‌دفاع گذاشته‌اند.

خسارات و ضایعات انسانی و مادی هموطنان ما در مقابل چنین حوادثی به‌خاطر حاکمیت غارتگر و ایران بربادده آخوندها، به‌مراتب بیشتر از دیگر کشورها و استاندارد جهانی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6d1f986-3da4-4eda-81f8-bacf59401325"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات