728 x 90

مایک پمپئو برای مقابله با نفوذ شریرانه رژیم ایران در منطقه به خاورمیانه سفر می‌کند

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

سایت وزارت‌خارجه آمریکا نوشت: مایک پمپئو به مدت سه روز از سه‌شنبه ۲۸ اسفند تا اول فروردین ۹۸ به کویت، اسراییل و لبنان سفر خواهد کرد.

وزیر خارجه آمریکا در این سفر مقابله با اقدامات شریرانه رژیم آخوندی را تقویت و تأکید می‌کند که رژیم ایران بزرگترین تهدید اصلی برای امنیت در خاورمیانه می‌باشد.

سایت وزارت‌خارجه آمریکا نوشت:

«وزیر خارجه در هر توقف خود در سفر به این کشورها رهبران کشورها را ترغیب به افشای اقدامات رژیم ایران و متوقف نمودن اقدامات این رژیم فاسد و بی‌ثبات کننده خواهد کرد.

مایک پمپئو در اسراییل بر تعهد ایالات متحده در مبارزه با تجاوزگری رژیم ایران از جمله تونل سازی غیرقانونی حزب‌الله و حماس و شلیک بدون هدف صدها موشک به داخل اسرائیل، تأکید خواهد کرد...

در لبنان وزیر خارجه آمریکا بر حمایت خود از نهادهای دولت مشروع تأکید خواهد کرد... و بر نگرانی ایالات متحده از نفوذ و اقدامات حزب‌الله و هوادارانش که حاکمیت لبنان، مردم لبنان و منطقه را مواجه با خطر می‌کنند مجدداً تأکید خواهد نمود».

 

سایت وزارت‌خارجه آمریکا یادآوری کرد ایالات متحده در سال ۲۰۱۸ چهل نفر در ارتباط با حزب‌الله را لیست‌گذاری کرده است که بیشترین تعداد لیست‌گذاری در هر سالی تاکنون می‌باشد، ایالات متحده به شکل مهاجمانه‌یی به افشا و مختل ساختن شبکه‌های حزب‌الله که از آنها برای تأمین مالی تروریسم و اقدامات بی‌ثبات کننده‌اش به‌طور جهانی از جمله در داخل لبنان استفاده می‌کند ادامه خواهد داد.

 

لازم به یادآوری است که خبرگزاری سپاه پاسداران( فارس) روز ۲۶ اسفند نوشت: سرکرده سپاه پاسداران اعتراف کرد که سپاه پاسداران در عراق یک صد هزار تن و در سوریه نیز به همین میزان از نیروهای مزدور حکومت آخوندی را سازماندهی کرده و حزب‌الشیطان لبنان را نیز به توانایی موشکی مجهز کرده است.  

پاسدار محمدعلی جعفری با وقاحت مدعی شد، «کمک نظامی را خود محور مقاومت از جمهوری اسلامی مطالبه می‌کند».

روز جمعه برایان هوک، مسئول گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا گفته بود: رژیم ایران به فکر تأمین منافع کشورهایی چون عراق و سوریه نیست و هدف دیگری جز تسلط بر این کشورها ندارد.

پیش از این اتحادیه اروپا بر همسویی با آمریکا در مورد جنگ‌افروزیهای منطقه‌ای رژیم تأکید کرده بود.

و انگلستان نیز هفته گذشته حزب‌الشیطان لبنان را در تمامیتش در لیست تروریستی خود قرار داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/912fca46-b9cb-439d-93e2-77f6a6467417"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات