728 x 90

نگرانی یکی از سرکردگان انتظامی همدان از فعالیت شبکه‌های اجتماعی مجاهدین

نگرانی یکی از سرکردگان انتظامی همدان از فعالیت شبکه‌های اجتماعی مجاهدین
نگرانی یکی از سرکردگان انتظامی همدان از فعالیت شبکه‌های اجتماعی مجاهدین

سرهنگ پاسدار فیروز سرخوش از فرماندهی انتظامی استان همدان شبکه اجتماعی تلگرام را ام الفتنه توصیف کرد و گفت: «(مجاهدین) با بهره‌گیری از فضای تلگرام با لباس میش وارد میدان شدند و اقدام به ایجاد کانال‌های تلگرامی برای اصناف، بازاریان، معلمان و رانندگان کامیون ها کردند. پنج گروه و کانال برای صنف کامیون‌داران دایر شده بود که پس از جستجوی ادمین کانال‌ها مشخص شد که این کانال‌ها از کشور آلبانی مرکز فعالیت (مجاهدین) مدیریت می‌شود.

 

روز ۱۴ بهمن ماه جواد جاوید نیا معاون فضای مجازی دادستان کل رژیم نسبت به فضای مجازی ابراز نگرانی کرد و گفت: ۹۰درصد فضای مجازی کشور در اختیار بیگانگان است ‌ و هدف اصلی آنان نیز تغییر ذائقه جامعه است. همه باید با برنامه‌ریزی به اقدامات ضد نظام و ضداخلاقی دشمنان و (مجاهدین) واکنش قاطع نشان دهند.

وی افزود: با توجه به این‌که دشمنان، لشکر سایبری علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند، دلسوزان نظام نیز باید با راه‌اندازی فضای رسانه‌یی علیه دشمن، نقاط قوت و ضعف دشمن را شناخته و بر اساس آن تحلیل مناسب انجام دهند.

جاوید نیا وحشت خود از اینستاگرام را نشان داد و گفت: طی رصدی که سال گذشته انجام شد هر روز محتوای مجرمانه بسیاری در اینستاگرام منتشر می‌شود.

لازم به یادآوری است که در دیماه گذشته آخوند محمد جعفر منتظری دادستان رژیم آخوندی در سخنانی به وحشت رژیم از فضای مجازی اعتراف کرد و گفت: ”در صورت مدیریت نشدن فضای مجازی در کشور، روزبه‌روز وضع‌مان بدتر خواهد شد.“

وی که در جلسه بررسی تهدیدات حوزه فرهنگی رژیم سخنرانی می‌کرد در وحشت از رشد و گسترش اعتراضات و تنفر مردم از رژیم به تهدید و ارعاب متوسل مردم شد و با دجالیت گفت: ” اگر کسی بخواهد مقدسات اسلام را بازیچه بگیرد و به تذکرات گوش ندهد وظیفه دستگاه قضایی است که برخورد کند.“

همچنین خبرگزاری حکومتی تهران پرس به عقب‌ماندگی رژیم در فضای مجازی اعتراف می‌کند و می‌گوید ما(و نظام حکومتی ما) به‌دلیل فرهنگ خاص خود نتوانسته‌ایم در این زمینه بر دشمن پیشی بگیریم که هیچ، همواره از دشمن در این پهنه عقب بوده‌ایم و ضربات سهمگینی نیز از همین رهگذر متحمل شده‌ایم.به‌جرأت می‌توان گفت در فضای مجازی مربوط به تلگرام، دشمن و به‌طور خاص سازمان منافقین خلق حاکمیت دارد. برای کسانی که با شگردهای این سازمان آشنا باشند این سخن به هیچ عنوان گزافه نیست بلکه عین واقعیت می‌باشد.

این منبع می‌افزاید: فرهنگ براندازی که امروزه در شبکه‌های اجتماعی حاکم است را -اگر نگوییم صد درصد، بمیزان بسیار بالایی متأثر از ادبیات و لحن براندازانه و بسیار ملموس سازمان به‌اصطلاح «مجاهدین خلق» است. در اغلب گروه‌های تلگرامی اعم از گروه‌های سیاسی و خیلی از گروه‌های اجتماعی این فرهنگ موج می‌زند. شاید باورمان نشود که خیلی از گروه‌های به‌اصطلاح اصول‌گرا و به ظاهر مؤمن به انقلاب نیز از خطر نفوذ « فرهنگ منافقانه این سازمان» در امان نیستند. به این می‌گویند حاکمیت مرموزانه و بی‌سر و صدا در پهنه‌ای که تا درون خانه‌های مسئولان نظام و در بالاترین سطوح ادامه دارد. این روزها می‌بینیم که خیلی از فرزندان افراد مؤمن و حزب‌اللهی و وابسته به نظام نیز تا فرق سر در فضای مجازی تحت حاکمیت منافقین فرو رفته‌اند و متوجه نیستند.

این خبرگزاری حکومتی در پایان به ناتوانی رژیم در رویارویی با شبکه‌های اجتماعی و فعالیت مجاهدین اعتراف کرده و می‌نویسد قرار بود وزارت ارتباطات و فن‌آوری و وزیر محترم آن(آقای جهرمی) در بدو تصاحب این کرسی در دولت، در این رابطه دست به اقدامی بزند اما به‌نظر می‌آید او هم در دستگاه مماشات جویی در وسط غرب‌زدگانی که دور و برش هستند مضمحل شد و کاری نکرد و یا در مقابل این معضل امنیتی – فرهنگی دست بالا کرده است.

هزاران حساب مرتبط با کمپین دروغپراکنی رژیم ایران توسط فیس‌بوک و توئیتر حذف شد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45b7a461-1661-4eb0-a5f5-65f486a2e997"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات