728 x 90

نیکی هیلی: رژیم ایران تهدیدی برای صلح و امنیت

نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل

نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل‌متحد رژیم ایران و نیروهای نیابتی آن را تهدیدی برای صلح و امنیت دانست.

نیکی هیلی ۱ شهریور۹۷ در حساب توئیتری خود نوشت:‌

ملاقات میان رهبران حزب‌الله و حوثی‌ها نشان‌دهنده ماهیت تهدید تروریستی در این منطقه است.

نیروهای نیابتی رژیم ایران در لبنان و یمن خطرات عمده‌ای را متوجه صلح و امنیت کل خاورمیانه می‌کنند. جامعه بین‌المللی باید نسبت به این امر هوشیار بوده و بسیار نگران باشد.

 

 

 

نیکی هیلی: فریب رژیم ایران را نمی‌خوریم
 

نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل ‌متحد روز ۲مردادماه امسال نیز طی مصاحبه‌یی با شبکه سی.بی‌.ان با اشاره به تهدیدهای تو خالی رژیم ایران گفت ما دیگر فریب این رژیم را نمی‌خوریم.

 

شبکه سی.بی‌.ان: نظرتان در مورد توئیت ترامپ که همه با حروف درشت نوشته شده بود چیست؟ به نوعی هشدار دهنده است، برخی ممکن است از آنچه ورای خطوط(‌آن توییت) باشد بترسند و وحشت کنند؟

نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل ‌متحد : می‌دانید رژیم ایران مشروعیت خود را از شعارهایش کسب می‌کند و اروپاییان و هر آن کس را که درگیر توافق ایران بوده تهدید به انجام کارهایی می‌کند و می‌ترساند. اما ما فریب آن را نمی‌خوریم. پرزیدنت ترامپ به آنها هشدار داده ما را تهدید نکنید زیرا ما هر تهدیدی را جدی می‌گیریم.

بنابر این اگر چیزی باشد که رژیم ایران را سر جای خود بنشاند این است، زیرا آنها می‌دانند که اینها فقط حرف نیست اگر بخواهند پای میز مذاکره بیایند و روی توافق جدید ایران کار کنند ما برای مذاکره حاضر خواهیم بود ولی نمی‌توانند ما را تهدید به انجام آن کنند.

صادقانه بگویم کاری که آنها انجام می‌دهند این است که با شعار می‌خواهد سایر اعضای توافق را حفظ کنند می‌خواهند آنها را از کاری که ایران می‌تواند انجام دهد نگران کرده و بترسانند تا آنها از توافق خارج نشوند و این بخشی از بازی رژیم ایران است.

 

شبکه سی.بی‌.ان:‌ ولی رژیم ایران این‌ بار در مورد رئیس‌جمهور آمریکا اشتباه محاسبه دارد.

نیکی هیلی: قطعاً همین‌طور است.

 

بیشتر بخوانید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/186643c0-bb99-40c9-86b3-f3678438947c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات