728 x 90

همایش بزرگ ایرانیان، هراس و سراسیمگی در رژیم ایران

گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس
گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

همزمان با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس، ولی‌فقیه ارتجاع در واکنشی سخیف و از روی استیصال، در جمع شماری از پاسداران، با غیظ و استیصال، سازمان مجاهدین و فرانسه و انگلستان و آمریکا و کشورهای منطقه را مورد حمله قرار داد و به موج اعتراضات و قیامهای مردم به ستوه آمده علیه رژیم فاسد و تبهکار آخوندی، تحت عنوان اغتشاش و نا آرامی و شکاف بین نظام و مردم، اعتراف کرد.

 

خامنه‌ای در اظهارات هراس آلودش در واکنش به همایش بزرگ ایرانیان گفت: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مؤلّفه‌های قدرت است؛ که باید ازنظر کیفی روزبه‌روز اعتلاء یابد و ظرفیتهای فراوان آن استفاده شود..... منافقین با ظاهر اسلامی و باطنی خبیث، کفرآمیز و بی‌هویّت که حتّی حاضر به همراهی با صدّام بدنام نیز شدند و اکنون هم مشغول ارائه خدمات جاسوسی و خبرچینی برای دولتهای امثال فرانسه و انگلیس و آمریکا هستند....اگر آمریکا می‌توانست در مقابل جمهوری اسلامی کار مورد نظر خود را انجام بدهد، احتیاج نداشت با این کشورهای رو‌سیاه بدنام مرتجع، در منطقه ائتلاف تشکیل بدهد و از آنها کمک بخواهد و برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی و ناامنی از آنها کمک بگیرد... امروز برنامه‌ٔ دشمن، بعد از مأیوس شدن از همه‌ٔ کارهای دیگر، ایجاد شکاف بین نظام جمهوری اسلامی و ملّت عزیز ایران است».

 

خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع همچنین در مقابل موج ریزش و بریدگی در «نظام» درهم شکسته آخوندی، به کارگزاران و باندهای درهم ریخته رژیم ایران هشدار داد که خطر تسلیم شدن بیشتر از هزینه سیاستهای بی‌دنده و ترمز اتمی و موشکی است.

خامنه‌ای گفت: «بعضی نسخه دیگری را تجویز می‌کنندمی‌گویند تسلیم بشویم تا دشمن علیه ما موذیگری نکند؛ اینها نمی‌دانند که هزینه‌ٔ تسلیم شدن بمراتب بیشتر از هزینه‌ٔ مقاومت کردن و ایستادگی کردن است. بله، ایستادگی کردن ممکن است هزینه‌ای داشته باشد، امّا دستاوردهای بسیار بزرگی دارد. که صدها برابر آن برای ملتها ارزش دارد. امّا تسلیم شدن در مقابل دشمن عنود و لجوج و خبیث جز لگدمال شدن و جز ذلیل شدن، جز بی‌هویّت شدن هیچ اثری ندارد....»

 

 

کشورهای اروپایی نباید وارد بازی مجاهدین شوند!

رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم ایران نیز در وحشت از همایش بزرگ ایرانیان دست به دامن اروپا و فرانسه شد و گفت: «کشورهای اروپایی نباید وارد بازی مجاهدین شوند فرانسه باید مسیر سیاست خارجی خود را از دولت آمریکا در قبال مجاهدین جدا کند»

 

به نوشته خبرگزاری حکومتی خانه ملت، ۹تیر، «حشمت الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم در خصوص (همایش بزرگ ایرانیان) نشست (مجاهدین) در پاریس و حضور اعضای ارشد دولت ترامپ در این نشست، گفت: کشور فرانسه باید مسیر سیاست خارجی خود را از دولت آمریکا در قبال گروه‌های تروریستی جدا کند، زیرا ترامپ از ابتدا به دشمنی با کشور و مردم ایران پرداخت.و مجاهدین دستشان به خون ده‌هزار (نفر) آلوده است....متأسفانه در سال‌های گذشته کشورهای غربی با این موضوع به‌صورت دوگانه برخورد کردند و در مواردی از آنها حمایت کردند بدون آن که از پرونده آنها مطلع باشند...فرانسه باید از سیاست خارجی آمریکا پیروی نکند تا به کانون پرورش تروریستها تبدیل نشود. برگزاری این نشست قطعاً محکوم است و جمهوری اسلامی ایران هم واکنش نشان خواهد داد».

 

غیظ رژیم ایران از حضور شخصیتهای آمریکایی در همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

سایت حکومتی خبر فوری ۹تیر به‌نقل از علیرضا رحیمی عضو هیأت رئیسه مجلس رژیم ایران در واکنشی پر غیظ و ابلهانه در واکنش به شعار سرنگونی در همایش بزرگ ایرانیان نوشت: «هیچ ایرانی برای سرنگونی فعالیت نمی‌کند. حضور مقامات آمریکایی در نشست (مجاهدین) در پاریس نشان داد ادعای مبارزه با تروریسم آنها دروغی آشکار از سوی این کشور است... حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی در سوریه همچنین (مجاهدین) در پاریس، رسوایی بیشتر آمریکا در مبارزه با تروریسم را رقم زده است».

 

 

ابراز وحشت سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس رژیم ایران از همایش بزرگ ایرانیان

سایت حکومتی خبر فوری ۹تیر به‌نقل از نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم ایران در وحشت از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس نوشت: «(مجاهدین) با صرف هزینه دلارهای سنگین سخنرانانی از کشورهای غربی را خریده و به نشست خود دعوت می‌کنند.... یکی از مواردی که همیشه نظام نسبت به ادعاهای بی‌اساس آمریکاییها مبنی بر حقوق‌بشر یا مبارزه با تروریسم مطرح و آنها را غیرواقعی می‌داند حمایت و پشتیبانی که غرب و آمریکا از تروریست‌ها دارند. سال گذشته در ملاقات با رئیس مجلس فرانسه این موضوع را مطرح کردیم که چطور (مجاهدین) که ۱۷هزار نفر به دست آنها ترور شده‌اند در کشوری که مدعی مبارزه با تروریسم است آزادانه نشست برگزار می‌کنند. مقامات آمریکایی که به ادعای مبارزه با تروریسم به برخی کشورهای دیگر حمله می‌کنند چگونه در چنین همایش‌هایی که از سوی گروه‌های تروریستی برگزار می‌شود شرکت کرده و از آن حمایت می‌کنند».

 

هر سال اعلام می‌کنند که نشست آتی را در تهران و با سرنگونی نظام برگزار می‌کنند

سایت حکومتی خانه ملت ۹تیر به‌نقل از یک عضو مجلس رژیم به نام عزت‌الله یوسفیان در وحشت از شعارهای سرنگونی رژیم ایران در همایش بزرگ ایرانیان در پاریس نوشت: «(مجاهدین) در دوران (جنگ با عراق) به (ما) حمله کردند... (آنها) در آخرین حمله خود به ایران قصد تسخیر کرمانشاه و اسلام‌آباد غرب را داشتند.... در نهایت شرایط در عراق تغییر کرد و آنها در کمپ اشرف سکنی گزیدند.... در نهایت (مجاهدین) نزدیک فرودگاه بغداد سکنی گزیدند و عده‌یی هم... به کمک حمایت جان بولتون وارد برخی کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین شدند.

حضور مقامات ارشد آمریکا در نشست‌های (مجاهدین) با هدف تحقق مبادلات بانکی و تجاری و دریافت مبالغ کلان است.

(مجاهدین) همه مسیرهای خود را با تمام قدرت رفتند و این نشست هم حدود ۱۰سال است که برگزار می‌شود و هر سال هم اعلام می‌کنند که نشست آتی را در تهران و با سرنگونی نظام جمهوری اسلامی برگزار خواهند کرد».

 

فشار برای تغییر نظام

سایت حکومتی خبر فوری ۹تیر، همچنین به‌نقل از حمیدرضا ترقی عضو باند فاشیستی به‌اصطلاح شورای مرکزی باند مؤتلفه، در وحشت از قدرت آلترناتیو که در همایش بزرگ ایرانیان متجلی شد نوشت: «آنچه مسلم است آمریکا از تمام ابزارهای خود برای فشار به‌منظور تغییر رفتار (نظام) استفاده کرده و اروپا نیز در این مسیر با آمریکا همراهی می‌کند.

اقدام (مجاهدین) با همکاری آمریکا و اروپا در برگزاری نشست سالانه (مجاهدین) در ادامه جنگ روانی آمریکا علیه ایران است.... آنها به‌دنبال این هستند که در داخل کشور نسبت به ناامنی داخلی ترسی را در مردم ایجاد کرده همچنین محاسبات مسئولان کشورمان را تحت تاثیر قرار دهند... آنچه مسلم است آمریکا از تمام ابزارهای خود برای فشار بر ایران به‌منظور تغییر رفتار کشورمان استفاده کرده و اروپا نیز در این مسیر با آمریکا همراهی می‌کند. حضور عوامل آمریکایی و برگزاری نشست (مجاهدین) در یکی از کشورهای اروپایی در ارتباط با ایجاد جنگ روانی آمریکا و اتفاق نظرشان با اروپا در این مورد است.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/17f8f802-32db-427f-b029-85bdc6c9df8b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات