728 x 90

کنفرانس خبری دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران به‌ مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی - واشنگتن

واشینگتن -کلوپ ملی مطبوعات آمریکا - ۱۱ فوریه ۲۰۱۹

کنفرانس خبری دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران به‌ مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی
کنفرانس خبری دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران به‌ مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

روز دوشنبه، ۲۲بهمن ۱۳۹۷، ۱۱فوریه ۲۰۱۹، همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی، یک کنفرانس خبری در کلوپ ملی مطبوعات آمریکا، از سوی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا برگزار شد.

در این کنفرانس، خانم سونا صمصامی، نماینده شورا در آمریکا، سفیر آدام ارلی، سفیر پیشین آمریکا سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا و علی صفوی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت سخنرانی کردند.

سونا صمصامی ضمن بررسی کارنامه رژیم غاصب و نامشروع آخوندی بر ضعف و شکنندگی این رژیم و لاعلاج بودن بحرانهایش در مرحله پایانی تأکید کرد و گفت: از همان زمان که خمینی یک استبداد قرون‌وسطایی را با سرقت رهبری انقلابی که مهمترین شعارش آزادی بود، تحمیل کرد، مقاومت مردم ایران شروع شده و این مقاومت طی چهل سال ایستادگی در برابر استبداد دینی برای استقرار دموکراسی و حاکمیت مردم و یک جمهوری مبتنی بر جدایی دین از دولت پایداری کرده است.

 

سفیر آدام ارلی، گفت: مقاومت ایران در تمامی این چهل سال علیه رژیم ایران جنگیده و شهید داده است و تعهد آنها برای تغییر رژیم بسیار عمیق و مستمر بوده است.

وی تأکید کرد ولی‌فقیه و همه همدستان جنایتکارش از این جنبش به‌عنوان بزرگترین تهدید رژیم صحبت می‌کنند و به‌نظر من، این اثبات‌کننده تأثیراتی است که این سازمان در داخل کشور داشته و دارد.

سفیر ارلی با تأکید بر استمرار و گستردگی مقاومت و پایگاه اجتماعی آن در داخل کشور گفت این در شرایطی است که در این چهل سال از هر گونه اتهام و تبلیغ دروغ و شیطان‌سازی و نسبت دادن مجاهدین به روسیه و عراق و آمریکا فروگذار نکرده اما این ایستادگی و پایداری چهل ساله مجاهدین نشان می‌دهد که آنها فقط خادم مردم ایران هستند.

 

علی صفوی، از کمیسیون خارجه شورا به بررسی چهل سال سیاست استمالت از دیکتاتوری مذهبی و تروریستی حاکم بر ایران توسط کشورهای غربی پرداخت و از جمله گفت:

هر چند فاصله گرفتن آمریکا از سیاست‌هایی که مردم و مقاومت ایران نخستین قربانیان آن بوده‌اند، گام مثبتی است، اما، راه‌حل قطعی برای رهایی از استبداد مذهبی، تغییر این رژیم نامشروع به دست مردم و مقاومت ایران است. از این رو، به‌رسمیت شناختن شورای ملی مقاومت ایران، یگانه جایگزین دموکراتیک این رژیم ضدبشری، لازمه جبران و پایان دادن به سیاست فاجعه‌بار مماشات در چهار دهه گذشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53672345-f192-4835-8392-8f7847d65ad4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات