728 x 90

حمایتهای مردمی,

پنجمین پلنوم کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران

-

پنجمین پلنوم کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران
پنجمین پلنوم کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران
سازمان خبات کردستان ایران در پنجمین پلنوم کمیته مرکزی خود ضرورت سرنگونی تمامیت رژیم آخوندی و هم‌پیمانی با مجاهدین خلق ایران را برای تضمین پیروزی و تحقق تغییر واقعی، مورد تأکید قرار داد.

پنجمین پلنوم کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران در روزهای پایانی سال ۹۴ با حضور کاک بابا شیخ حسینی، دبیرکل و اعضای کمیته مرکزی این سازمان برگزار گردید.

این پلنوم، علاوه بر بررسی تحولات جهانی و منطقه‌ای به وضعیت رژیم ایران و نمایش انتخابات خبرگان آخوندی پرداخت و تأکید کرد که رژیم فاسد آخوندی هرگز ظرفیت تغییر را ندارد و تغییر واقعی در ایران به‌معنای تغییر تمامی ساختار حکومتی و حاکمیت است و به همین دلیل تنها راه همه جانبه؛ از بین بردن این رژیم دیکتاتور است که این امر بایستی با وحدت و یکی شدن همه آزادیخواهان ایران محقق شود.

پلنوم تأکید کرد: رأی محقق شدن این هدف، سیاست هم‌پیمانی سازمان خبات و سازمان مجاهدین خلق ایران بسیار مهم است و استمرار و گسترش این قبیل همکاریها تضمین پیروزی بر دیکتاتوری آخوندهاست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d7474f2-7a03-4905-9078-6f1be6f172ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات