728 x 90

تظاهرات گسترده مردم

ابطال انتخابات رژیم و انحلال کلیه نهادهای ارتجاعی: ولایت فقیه، سپاه پاسداران، بسیج ضدمردمی و اطلاعات بدنام آخوندی مسعود رجوی - 27خرداد1388

-

مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران
مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران
به نام خدا
و
به نام خلق قهرمان ایران
در آستانه 30خرداد، سرآغاز مقاومت در برابر استبداد دینی، روز شهدا و زندانیان سیاسی و تأسیس ارتش آزادیبخش ملی؛ با درود به تمامی شهیدان و جاودانه فروغهای آزادی که اکنون در سراسر میهن اشغال شده شکوفا و تکثیر شده‌اند، نیروهای انقلاب دموکراتیک مردم ایران، به‌ویژه جوانان دلیر میهن و دانشجویان پیشتاز را هم‌چون شیرزنان و کوهمردان اشرف، به ایستادگی حداکثر و به هر قیمت در برابر رژیم ولایت فقیه فرا می‌خوانم.
هم‌چنان‌که رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت بلافاصله پس از اعلام نتایج انتخابات آخوندی گفته است، «این، آغاز پایان رژیم ولایت فقیه است».
اگر ایستادگی کنید، جهان در کنارتان می‌ایستد.
اگر ایران برخیزد، جهان به حمایت برمی‌خیزد.
خامنه‌ای می‌گوید «اساس قضیه، دفاع از نظام است» و همه باید در برابر کسانی که «با اصل نظام مخالفند… . سریع موضع بگیرند». سردمداران «سلطنت مطلقه فقیه»، شما را با فرافکنی، اخلالگر و خرابکار و اراذل و اوباش می‌خوانند. شرکا و همدستان دیرین از «اغتشاش» و «حرکات کور» که در انقلاب ضدسلطنتی کاملاًًًً حلال و به‌جا می‌دانستند، پرهیز می‌دهند.
اما شما، دلیر و بی‌باک، با خون پاک‌تان، در صفوف پرنور و پرشور، زنگهای پایان دیکتاتوری دینی را به‌صدا درآوردید و به بهترین صورت پاسخ دادید:
آن خس و خاشاک تویی
پست‌تر از خاک تویی
شور منم نور منم
عاشق رنجور منم
زور تویی، کور تویی
هاله بی‌نور تویی
دلیر بی‌باک منم
مالک این خاک منم
مرگ مرگ تا پیروزی
مرگ بر دیکتاتور
آری، اکنون شما زن و مرد جنگید و، تا رژیم ولایت فقیه هست، در هر کوی و برزن برمی‌خیزید و برمی‌خروشید.
هم‌چنان‌که رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت اعلام کرده است، باید قویا از ابطال انتخابات این رژیم استقبال نمود. انتخابات آزاد باید تحت نظر ملل متحد، بر اساس اصل حاکمیت مردم، صورت بگیرد.
لازمه انتخابات آزاد و حاکمیت مردم ایران، هم‌چنان‌که شورای ملی مقاومت از سال 1360 اعلام کرده‌است، ابطال و انحلال کلیه نهادهای ارتجاعی و در رأس همه آنها ولایت فقیه، سپاه پاسداران، بسیج ضدمردمی و اطلاعات بدنام آخوندی است.
شورای ملی مقاومت ایران در اسفند1360 در ماده چهارم سند «وظایف مبرم دولت موقت» موارد زیر را خواسته عموم مردم ایران و لازمه یک جمهوری آزاد و دموکراتیک شناخت:
«خلع سلاح و انحلال کلیه نهادهای ارتجاعی و دستگاههای سرکوب، جاسوسی، تفتیش عقاید و سانسور رژیم خمینی اعم از: به اصطلاح دادگاهها و دادسراهای انقلاب اسلامی، محاکم شرع، دوایر سیاسی- ایدئولوژیک، کمیته‌ها، پاسداران، انجمنهای به اصطلاح اسلامی، بسیج ضدمردمی، شورای انقلاب فرهنگی، جهاد دانشگاهی، امور تربیتی و نهادهای سرکوبگر ضددهقانی و ضدکارگری»
صدایتان علیه دیکتاتوری هر چه بلندتر!
فریادتان برای آزادی هر چه کوبنده‌تر!
مشتهایتان گره کرده‌تر و گامهایتان هر چه استوارتر!
هم‌چون زنان اشرف‌نگین و مردان اشرف‌نشان، کوهها بجنبند اما شما از جای خود برای آزادی خلق در زنجیرتان تکان نخورید!
به هموطنانمان در خارج از کشور نیز برای حمایت از شما و اشرفیان در تظاهرات و تحصنهای 5ماهه صمیمانه درود می‌فرستم. باشد که در 30خرداد، روز شهیدان و زندانیان سیاسی، برای شما و برای آزادی، با مریم و در کنار مریم، قاصدان و پیام آوران همه ما و خلق ما باشند.
رود خروشان خون شهیدان
در پرتو مهر تابان مقاومت و آزادی ایران
ضامن پیروزی محتوم خلق ماست
پیام ویدویی رهبر مقاومت:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25170acf-e722-48bc-941e-42cfe7040a88"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات