728 x 90

-

شرکت حامیان مقاومت در مراسم ترحیم ماموستا سید جلال حسینی در اسلو

-

شرکت حامیان مقاومت در مراسم ترحیم ماموستا جلال حسینی
شرکت حامیان مقاومت در مراسم ترحیم ماموستا جلال حسینی
هواداران و پشتیبانان مقاومت سرفراز ملی، در دومین روز از هفته همبستگی با اشرف و اشرفیان، با راهپیمایی از مرکز شهر اسلو، در حالیکه در یک دست شمع و در دست دیگرشان عکسهای شهدا و مجروحین اشرف را حمل می‌کردند، به یکی از کلیساهای مرکز اسلو رفتند.

در مراسم رسمی نیایش، کشیش کلیسا ضمن دعا برای همه اشرفیان، یاد شهدای سال گذشته را گرامی داشته و برای مجروحان حمله جنایتکارانه مزدوران رژیم به اشرف، آرزوی شفا و سلامت نمود.
در این برنامه نماینده هواداران مقاومت در اسلو، مقاله ایی را در گرامی‌داشت یاد شهدای اشرف قرائت نمود.

پس از اتمام مراسم نیایش در کلیسا، هواداران مقاومت و مجاهدین رهسپار مراسم ترحیم ماموستا کاک جلال حسینی که توسط دفتر سازمان خبات در اسلو برگزار گردید، شدند.
در این مراسم، دسته گلهایی از طرف خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، ساکنان شهر اشرف و هواداران مجاهدین در نروژ در کنار عکس بزرگ ماموستا قرار داده شد.
در مراسم بزرگداشت یاد ماموستا، هم‌چنین پیام خانم مریم رجوی به‌صورت ویدویی پخش گردید و سپس پیام هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در نروژ، توسط یکی از هواداران قرائت شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/102b2e33-85b8-4f1b-84df-78b9891b875b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات