728 x 90

-

دادگاه جنحه پاریس به محکومیت چاقوکش مزدور آخوندها رأی داد

-

دادگاه جنحه پاریس
دادگاه جنحه پاریس
در یک ضربه کاری به دیکتاتوری آخوندی و شبکه مزدورانش در خارج کشور، شعبه 16 دادگاه جنحه پاریس، دیروز چهارشنبه 10نوامبر رأی خود را در مورد محکومیت چاقوکش مزدور آخوندها به‌نام جیمز قره‌گوزلو صادر نمود و او را به 2سال زندان که 6ماه آن زندان قطعی است و هم‌چنین به پرداخت 18000یورو محکوم کرد.

چاقوکش محکوم شده که به همراه مزدور محمدحسین سبحانی و یکی دیگر از اجیرشدگان در جریان چاقوکشی مأموران اعزامی اطلاعات آخوندی علیه ایرانیان مخالف در پاریس در 27خرداد 1376در محل سالنهای فیاپ پاریس بازداشت شد، در همان محل ضمن حمله به پناهندگان ایرانی و هواداران مقاومت ایران، یکی از آنها، آقای هادی نصیبی‌نژاد را به‌شدت زخمی کرده بود.

این حکم محکومیت، رسوایی توطئه و اقدام جنایتکارانه مزدوران وزارت اطلاعات را که در 27خرداد سال 1386تحت پوشش برگزاری جلسه در سالنهای فیاپ پاریس به اجرا گذاشته شد، مهر کرد و همزمان با رسوایی نمایش سفارت آخوندی در بغداد علیه مجاهدان اشرف و نمایشهای مشابه رژیم در خالص و بعقوبه، نشان داد که این قبیل ترفندهای ننگین و جنایتکارانه، در پرتو ایستادگی و روشنگری و حاکمیت قانون، نتیجه‌یی جز آوارشدن بر سر سلسله‌جنبانانش در وزارت منفور و بیت‌العنکبوت خامنه‌ای ندارد.

کمااین‌که اکنون 3سال و نیم بعد از چاقوکشی و وحشیگری مأموران اعزامی اطلاعات آخوندی علیه ایرانیان مخالف در پاریس، با صدور حکم دادگاه پاریس، بار دیگر دیکتاتوری آخوندی و شبکه مزدورانش یک ضربه سخت دیگری را دریافت کردند و به این ترتیب یک جنایت روشن دیگر در پرونده سیاه رژیم آخوندی و شبکه مزدورانش ثبت گردید.

مزدوران که همزمان با ساگرد 17ژوئن در 27خرداد 1386 برای توطئه علیه مقاومت و حامیانش در پوشش برگزاری یک جلسه در پاریس گردآوری شده بودند، در محل سالنهای فیاپ و هنگامی که مورد سؤال چند تن از ایرانیان مخالف رژیم قرار گرفتند، با چاقو و گاز اشک‌آور وحشیانه به پناهندگان ایرانی حمله‌ور شدند و آنها را مضروب و مجروح کردند.

پلیس پس از اطلاع از این وحشیگری مأموران اطلاعات، شماری از مهاجمان را دستگیر کرد و پس از ارجاع پرونده به قاضی تحقیق، 3تن از مهاجمین یعنی محمدحسین سبحانی، جیمز قره‌گوزلو و اشکان زردوز تحت پیگرد قرار گرفتند.

در جریان این حمله و هجوم، مزدوران دست‌اول و دوم وزارت اطلاعات با ضرب‌وجرح و با بکارگرفتن گاز اشک‌آور، چندین تن از پناهندگان و مخالفان رژیم را مجروح و مصدوم کردند. یکی از چاقوکشانی که جهانگیر شادانلو با طراحی قبلی به محل آورده بود، با ضربه قمه به آقای هادی نصیبی‌نژاد، از پناهندگان ایرانی، بیش از 20سانتیمتر از شکم او را درید. یکی از انگشتان دست وی نیز در اثر ضربه چاقو از کار افتاد و ضربات دیگری نیز بر زانو و سر وی وارد آمد.
پزشک قانونی بعداً برای آقای نصیبی‌نژاد گواهی یک ماه ازکارافتادگی صادر نمود.

شماری از مأموران اعزامی که در این جنایت و تبهکاری شرکت داشتند، عبارت بودند از: جهانگیر شادانلو، مسعود خدابنده و زنش ان سینگلتون، علی راستبین، علی‌اکبر راستگو، علی قشقاوی، حسین سبحانی و هادی شمس حائری و هم‌چنین مزدور فرانسوی آخوندها آلن شوالیه‌راس

چاقوکش مزدور، پس از ارتکاب جنایت قمه خود را در زیر زمین ساختمان فیاپ مخفی نمود اما این کار از طرف افراد حاضر در محل به اطلاع پلیس رسید و آلت جرم همان روز کشف شد. در عین حال تلویزیون مداربسته ساختمان فیاپ نیز ورود و خروج وی به زیر زمین را ضبط نمود. این سند نیز بعداً در اختیار پلیس قرار گرفت. یک چاقوی دیگر نیز دو سه روز بعد در همان زیر زمین کشف شد و تحویل پلیس و ضمیمه پرونده گردید.

عوامل رژیم در ادامه همین چاقوکشی و به قصد پرونده‌سازی علیه مجاهدان اشرف، در سایتهای زنجیره‌یی وزارت اطلاعات به سبک رایج رژیم آخوندی مدعی شدند که مجاهدین به آنها حمله کرده‌اند و محمد حیاتی از اشرف برای فرماندهی این حمله به سالن فیاپ در پاریس آمده و فردای آن روز به عراق برگشته است! این درحالی است آقای محمد حیاتی بیش از 7سال است مقیم اشرف و تحت محاصره است و همه طرفهای درگیر در قضیه اشرف می‌دانند که ساکنان اشرف امکان خروج از آن‌جا را طی این سالها نداشته‌اند.

آقای محمد حیاتی بعد از شنیدن این دروغ، نامه‌ای خطاب به مجامع بین‌المللی نوشت که در بخشی از آن چنین آمده است: عوامل وزارت اطلاعات… مدعی شده‌اند که این‌جانب محمد حیاتی «فرماندهی اعضای سازمان مجاهدین» را در سالن فیاپ پاریس برای حمله به ایادی وزارت اطلاعات آخوندی به عهده داشته‌ام. این شیوه دجالگرانه رژیم ایران است که با فرافکنی همواره سعی داشته تا پس از ارتکاب شنیع‌ترین جنایتها، اپوزیسیون خودش را به ارتکاب آن جنایت متهم کند و در این رابطه از هیچ اقدامی حتی تهمت و افتراء رویگردان نیست. از نمونه‌های بارز آن می‌توان قتل فجیع سه تن از رهبران مذهبی مسیحی در سال 1994 یاد کرد یا انفجار حرم امام رضا در شهر مشهد در همان سال که منجر به کشته و زخمی‌شدن دهها تن از زائران بیگناه گردید. رژیم حاکم بر ایران در هر دو مورد فوق، رذیلانه سازمان مجاهدین خلق ایران را مسؤل این جنایتها معرفی کرد.

به‌رغم تمامی دروغ‌پردازیها و نیرنگهای سازمان‌یافته شبکه مزدوران وزارت بدنام و سایتهای زنجیره‌یی مربوطه، پرونده اقدامات جنایتکارانه عوامل و اجیرشدگان آخوندی در سالنهای فیاپ پاریس، پس از رسیدگیهای گسترده و بازجوییهای متعدد از شادانلو، قره‌گوزلو، سبحانی و زردوز، به شعبه 16 دادگاه جنحه پاریس ارجاع گردید.

شعبه مزبور این موضوع ر ا در جلسه روز 6اکتبر امسال مورد بررسی قرار داد. در این جلسه دادستان برای قره‌گوزلو درخواست 30ماه زندان نمود و رئیس دادگاه او را به‌شدت زیر سوال‌وجوابهای گسترده قرار داد. به‌طوری‌که قره‌گوزلو تا حدود زیادی تعادل خود را از دست داده بود.

آقای کوهن سابان، وکیل شاکی خصوصی، در دفاعیات خود تأکید ورزید که در این جنایت بایستی دست نه‌چندان پنهان عاملان وزارت اطلاعات ایران و به‌طور خاص جهانگیر شادانلو را دید. او تأکید کرد که این پرونده بین مخالفان و موافقان رژیم ایران شکل گرفته است و با این ماهیت باید آن را مورد بررسی و قضاوت قرار داد.

مزدور شادانلو که این چاقوکش را به جلسه فیاپ آورده بود، حتی از شرکت در جلسه دادگاه خودداری ورزید. دادگاه پس از شنیدن دفاعیات وکیل مدافع هادی نصیبی‌نژاد و اظهارات دادستان، ختم رسیدگی را اعلام کرد و وارد شور شد.
حاصل این شور که حدود یکماه و نیم به طول انجامید، حکمی است که امروز صادر شده است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران با صدور اطلاعیه‌یی به تاریخ 27خرداد 1386 (17ژوئن 2007) و تحت عنوان «چاقوکشی و وحشیگری مأموران اعزامی اطلاعات آخوندی علیه ایرانیان مخالف در پاریس»، اعلام کرد:
مقاومت ایران، دولت فرانسه را فرامی‌خواند که بر اساس مصوبه شورای وزیران اتحادیه اروپا در آوریل 1997 از ورود و حضور مأموران اطلاعاتی ملایان در خاک فرانسه ممانعت کند و از هرگونه همکاری و ایجاد تسهیلات توسط سرویسهای فرانسوی برای این مأموران جلوگیری نمایند و اجازه ندهد فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران، دیکتاتوری و سرکوب خود علیه مخالفان را به خیابانهای پاریس نیز گسترش دهد. مقاومت ایران هم‌چنین از دستگاه قضایی فرانسه می‌خواهد که مأموران اعزامی ملایان که ایرانیان مخالف را وحشیانه مجروح کردند، مورد پیگرد و مجازات قانونی قرار دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e0d191b-6808-4bc9-8292-68bceb065241"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات