728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,اشغال بخشي از اشرف با زرهي

تظاهرات ایرانیان آزاده و شریف در مقابل سفارت آمریکا در اسلو

-

تظاهرات ایرانیان آزاده و شریف در مقابل سفارت آمریکا در اسلو
تظاهرات ایرانیان آزاده و شریف در مقابل سفارت آمریکا در اسلو
ایرانیان شریف و هواداران مجاهدین و مقاومت سرفراز ایران، بار دیگر و برای سومین روز پیاپی در نروژ در مقابل سفارت آمریکا در اسلو تجمع گسترده‌یی را در اعتراض به جنایت بی‌سابقه بر علیه بشریت در شهر اشرف و بر علیه اشرفیان برگزار کردند.
آنان به شدیدترین صورت محکوم کرده و نسبت به بی‌عملی دولت آمریکا در مقابل این جنایت شعار می‌دادند و سکوت در این زمینه را نشانه همدستی با قاتلین مطرح کردند.
هم‌چون روزهای گذشته و با شنیدن و دیدن خبرها و تصاویر جدید از این جنایت بی‌سابقه نیروهای مالکی، همه شرکت‌کنندگان در تجمع برافروخته بوده و عهد نموده تا نشاندن تمامی قاتلین اشرفیان بر صندلی محاکمه دمی از پای ننشینند.

شرکت کنند گان در تظاهرات این روز عکس های شهدای اخیر و پلاکاردهای افشاگرانه زیادی در دست داشته که توجهات زیادی از شهروندان نروژی را به خود جلب نمودند.
تظاهر کنند گان یک‌صدا و خشم‌گینانه شعار می‌دادند:
اوباما کلینتون سکوت نکنید.
اوباما اوباما عکس‌العمل عکس‌المعل
مرگ بر مالکی لعنت بر مالکی
مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر مالکی
اشرف سلامت می‌کنیم جان را فدایت می‌کنیم.

لازم به یادآوری است که اعضا و مسئولانی از سازمان خبات کردستان ایران شاخه نروژ در تظاهرات این روز شرکت کرده و نماینده‌این سازمان با خواندن بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی و همبستگی با سازمان مجاهدین خلق ایران، جنایت نیروها و مزدوران عراقی ولایت فقیه ارتجاع بر علیه اشرفیان را شدیداً محکوم کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/54b61afb-e461-423b-96b6-a9bc18db08c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات